برگزاری اولین دوره کلاس های مداحی در شهرستان فامنین

حجت الاسلام رضا ایمانی در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس بیان کرد: ثبت نام اولین دوره مداحی در شهرستان فامنین در محل کانون مداحان توسط دبیر مرکز واقع در اداره تبلیغات اسلامی آغاز شد که در این راستا خوشبختانه تعداد ۵۰ نفر در سنین مختلف از ۹ تا ۵۰ سال در این دوره ثبت نام […]

حجت الاسلام رضا ایمانی در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس بیان کرد: ثبت نام اولین دوره مداحی در شهرستان فامنین در محل کانون مداحان توسط دبیر مرکز واقع در اداره تبلیغات اسلامی آغاز شد که در این راستا خوشبختانه تعداد ۵۰ نفر در سنین مختلف از ۹ تا ۵۰ سال در این دوره ثبت نام کردند.
وی با بیان اینکه که از این تعداد ۳۵ نفر نوجوان و جوان بودند و ۱۵ نفر را بزرگسالان تشکیل دادند، تصریح کرد: افتتاحیه این دوره در حسینیه حضرت ابالفضل العباس (ع) شهرستان فامنین با حضور مسئولین استانی و شهرستان برگزار شد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فامنین در ادامه، گفت: کلاس‌های این دوره با حضور ۶ استاد استانی و یک استاد از شهرستان فامنین به مدت ۸ هفته متوالی برگزار شد.
حجت الاسلام ایمانی خاطرنشان کرد: در پایان دوره آموزش مداحی آزمون کتبی و شفاهی از متقاضیان گرفته شد و به کسانی که در این آزمون موفق شدند کارت مداحی و مجوز ورود به دوره تکمیلی صادر اعطا خواهد شد.