برگزاری دعای ندبه انتخاباتی در زاهدان/ لزوم حضور حداکثری

حجت الاسلام منصور باقر بیک در گفت و گو با خبرنگار سردبیر پرس، اظهار داشت: صبح جمعه پس از برگزاری دعای ندبه در محل گلزار شهدای گمنام شهر زاهدان واقع در بلوار خرمشهر تعدادی از مردم شهر زاهدان به صورت دسته جمعی و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در محل اخذ رأی حاضر می‌شوند. وی […]

حجت الاسلام منصور باقر بیک در گفت و گو با خبرنگار سردبیر پرس، اظهار داشت: صبح جمعه پس از برگزاری دعای ندبه در محل گلزار شهدای گمنام شهر زاهدان واقع در بلوار خرمشهر تعدادی از مردم شهر زاهدان به صورت دسته جمعی و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در محل اخذ رأی حاضر می‌شوند.
وی با تاکید بر حضور حداکثری و هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این دوره از انتخابات از همه آحاد جامعه به ویژه نخبگان، فرهیختگان، روحانیت، هیئات مذهبی، بانوان و فعالان فرهنگی و دینی و جوانان و به ویژه رأی اولی‌ها برای خلق حماسه سیاسی ۲۸ خرداد دعوت به عمل آورد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: رهنمودهای روز گذشته رهبر معظم انقلاب حجت را بر همگان تمام کرد و قطعاً ملت بزرگ و بصیر ایران اسلامی با حضور حداکثری و انتخاب اصلح زمینه روی کار آمدن یک دولت با نشاط، انقلابی و جهادی را فراهم خواهند کرد.
وی تصریح کرد: در ایام منتهی به روز انتخابات برنامه‌های مختلفی در سطح استان سیستان و بلوچستان با هدف تشویق و حضور حداکثری اقشار مختلف مردم برگزار شد و طی این مدت مبلغین اقدام به برگزاری جلسات انتخاباتی با موضوع حضور حداکثری کردند.