برگزاری یک نشست مشترک برای رفع مشکلات آتش نشانان

به گزارش سردبیر پرس، مهدی جمالی نژاد در تشریح این خبر اظهار کرد: این جلسه در راستای رفع برخی مشکلات مالی و حوزه استخدامی و حقوق و دستمزد کارکنان خدوم و پرتلاش سازمان‌های آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری‌های کشور تشکیل شد. وی افزود: در این جلسه مباحث مرتبط با مشکلات کارکنان آتش نشانی‌ها در […]

به گزارش سردبیر پرس، مهدی جمالی نژاد در تشریح این خبر اظهار کرد: این جلسه در راستای رفع برخی مشکلات مالی و حوزه استخدامی و حقوق و دستمزد کارکنان خدوم و پرتلاش سازمان‌های آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری‌های کشور تشکیل شد.
وی افزود: در این جلسه مباحث مرتبط با مشکلات کارکنان آتش نشانی‌ها در موارد یادشده مطرح و در خصوص آنها تبادل نظر صورت گرفت و رئیس محترم سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام نمود که برای رفع این مشکلات از ظرفیت‌های این سازمان استفاده خواهد شد.
جمالی نژاد اضافه کرد: در این جلسه همچنین مقرر شد که برای رفع مشکلات کارکنان آتش نشانی‌ها نشست هایی هم با نمایندگان سازمان اداری و استخدامی کشور و سایر نهادهای ذیربط تشکیل تا مباحث مورد نظر این همکاران خدوم و فداکار هرچه سریع‌تر مطرح و تعیین تکلیف گردد.