بسترهای ورود جوانان به حوزه تولید فراهم شود

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، اسدالله عباسی عصر یکشنبه در جلسه ستاد ساماندهی جوانان گیلان با اشاره به اینکه دولت توجه خاصی به امور مرتبط با نسل جوان دارد، اظهار کرد: بسترهای ورود جوانان متخصص و متعهد به حوزه تولید فراهم شود. وی با تأکید بر لزوم مهارت آموزی از سوی جوانان تحصیلکرده، گفت: جوانان […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، اسدالله عباسی عصر یکشنبه در جلسه ستاد ساماندهی جوانان گیلان با اشاره به اینکه دولت توجه خاصی به امور مرتبط با نسل جوان دارد، اظهار کرد: بسترهای ورود جوانان متخصص و متعهد به حوزه تولید فراهم شود.
وی با تأکید بر لزوم مهارت آموزی از سوی جوانان تحصیلکرده، گفت: جوانان سرمایه اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و علمی کشور محسوب می‌شوند و باید از ظرفیت آنها استفاده شود.
استاندار گیلان با اشاره به لزوم توجه به فراهم کردن بسترهای ازدواج، اشتغالزایی و مسکن برای نسل جوان، افزود: در زمینه ازدواج نیازمند برگزاری دوره‌های آموزشی و مهارت همسرداری و فرهنگ سازی برای ازدیاد جمعیت هستیم.
وی با بیان اینکه تصمیم درست و به موقع ضامن داشتن زندگی سالم است، بیان کرد: پرداخت تسهیلات مناسب بانکی و دادن مسئولیت به جوانان نخبه زمینه پیشرفت را فراهم می‌کند.
عباسی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان سند راهبردی توسعه و تحول ایران است، ادامه داد: مطابق با این سند برای جوانان نقش‌های اثرگذاری در نظر گرفته و ایجاد تحول در کشور بر عهده آنان نهاده شده است.
وی همچنین با اشاره به اجرای طرح اقتصادی و توزیع عادلانه یارانه توسط دولت و صحبت‌های رئیس جمهور با مردم، گفت: دولت سیزدهم با مردمی کردن اقتصاد و رساندن یارانه‌ها به دست ملت، در تلاش برای تعالی اقتصادی کشور است.
استاندار گیلان با بیان اینکه دولت با اراده و شجاعت و با حمایت‌های مردم تصمیم به مردمی کردن اقتصاد گرفته است، ادامه داد: عده‌ای که با بهره مندی از ارز ترجیحی، از منافع مردم سو استفاده می‌کردند با در اختیار داشتن رسانه‌های اجاره‌ای فعالیت‌های تخریبی انجام می‌دهند.
وی به نقش آفرینی اثرگذار همه دستگاه‌ها بویژه روابط عمومی‌ها در تبیین اهمیت این راهبرد اقتصادی اشاره کرد و گفت: با پشتوانه حمایت‌های مردمی اجازه نمی‌دهیم دستانی ناپاک به سفره مردم دست اندازی کنند.

منبع : خبرگزاری مهر