بستری۲۶۴ بیمار مشکوک و مبتلا به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش سردبیر پرس، پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون ۲۶۴ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری می‌باشند که ۱۲۸ نفر مبتلای قطعی و ۲۵ نفر از این بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند. ‌وی از افزایش شمار قربانیان کووید ۱۹ استان به ۶۵۵ نفر خبر داد و گفت: متأسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته چهار […]

به گزارش سردبیر پرس، پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون ۲۶۴ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری می‌باشند که ۱۲۸ نفر مبتلای قطعی و ۲۵ نفر از این بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.
‌وی از افزایش شمار قربانیان کووید ۱۹ استان به ۶۵۵ نفر خبر داد و گفت: متأسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته چهار بیمار جان خود را از دست دادند.
وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۴۵۸۶۲ نفر بهبود یافته گزارش شده است.
وی اذعان داشت: از ۳۷۰ نمونه PCR دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج حدود ۳۲ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، گچساران، کهگیلویه و از ۲۰۷ نمونه رپید تست ۸ درصد مثبت و بیشترین آمار در شهرستان‌های کهگیلویه، گچساران و بویراحمد بودند.
یزدان‌پناه خاطر نشان کرد: همگان باید بیش از گذشته در کنار رعایت موازین بهداشتی همچنان از حضور در اجتماعات خودداری و به نکات پیشگیرانه این بیماری توجه کنند.
وی یادآور شد: متأسفانه تجمعات بدون نظارت و بدون رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سطح استان کماکان ادامه دارد، همچنین ساده انگاری و کاهش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سطح جامعه وجود دارد و گونه‌های جهش یافته از ویروس کرونا در استان‌های مجاور مشاهده شده است که می‌توانند باعث بوجود آمدن پیک بعدی بیماری در استان شود که نتیجه آن مرگ و میر بالایی از مردم استان خواهد بود.