بستری ۴۰۳ بیمار کرونایی در گلستان/ وضعیت استان قرمز شد

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، عبدالرضا فاضل صبح چهارشنبه در خصوص آخرین وضعیت رنگ بندی کرونا در استان اظهارکرد: براساس اعلام ستاد کرونا، هم اکنون وضعیت کرونا در شهرستان های گرگان، گنبدکاووس، کردکوی، بندرگز، مینودشت و آزادشهر قرمز شده است. رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان  افزود: همچنین شهرستان های گالیکش، رامیان، آق قلا و بندرترکمن نارنجی […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، عبدالرضا فاضل صبح چهارشنبه در خصوص آخرین وضعیت رنگ بندی کرونا در استان اظهارکرد: براساس اعلام ستاد کرونا، هم اکنون وضعیت کرونا در شهرستان های گرگان، گنبدکاووس، کردکوی، بندرگز، مینودشت و آزادشهر قرمز شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان  افزود: همچنین شهرستان های گالیکش، رامیان، آق قلا و بندرترکمن نارنجی و مراوه تپه، علی آبادکتول، کلاله و گمیشان در وضعیت زرد قرار دارند.

طبق گفته وی گلستان در مجموع در وضعیت قرمز قرار گرفت.

فاضل عنوان کرد: هم اکنون ۴۰۳ بیمار کرونایی در بیمارستان های سطح استان بستری بوده که از این تعداد ۶۱ نفر در آی سی یو تحت مراقبت هستند که حال ۲۰ نفر آن ها مساعد نیست.

وی از روند صعودی شیوع کرونا در استان خبرداد و از مردم خواست تا پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و در تجمعات حضور نیابند.