بلجینی: بازی سختی با ایران داشتیم/جانشین معروف ما را به چالش کشید

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به توکیو، «جان لورنزو بلنجینی» پس از پیروزی ۳ بر یک تیمش برابر ایران ضمن بیان این مطلب افزود: اگر در یک جمله بخواهم این بازی را توصیف کنم باید بگویم که دیدار بسیار سختی مقابل ایران داشتیم. در ست اول و دوم با وجود سختی بازی، شرایط برای ما […]

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به توکیو، «جان لورنزو بلنجینی» پس از پیروزی ۳ بر یک تیمش برابر ایران ضمن بیان این مطلب افزود: اگر در یک جمله بخواهم این بازی را توصیف کنم باید بگویم که دیدار بسیار سختی مقابل ایران داشتیم. در ست اول و دوم با وجود سختی بازی، شرایط برای ما بهتر جلو رفت اما در ست سوم به مشکل خوردیم چون سبک بازی ایران تغییر کرد.
او به عملکرد خوب سعید معروف اشاره کرد و گفت: سعید معروف بازی سرعتی دارد اما سبک بازی پاسور جانشین او فرق می کند و این موضوع من را دچار چالش کرد. سعی کردم برایش راه حلی پیدا کنم و در نهایت توانستیم برنده بازی باشیم.
سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا با بیان اینکه هیچ چیز در این گروه مشخص نیست، گفت: پیش بینی در مورد نتیجه این گروه غیر ممکن است چون همه چیز ممکن است و هر اتفاقی می تواند بیفتد. در این تورنمنت نتایجی می بینیم که شاید باورشان برای مان سخت باشد اما ثبت شده اند. پس باید هر احتمالی را بدهیم. حالا که این بازی را برده ایم، شانس مان را برای صعود حفظ کردیم اما مسئله این است که همه تیم ها شانس صعود دارند و باید ببینیم در بازی بعد چه اتفاقی می افتد.