بهره‌مندی از ظرفیت خیرین برای تکمیل کتابخانه مرکزی اراک

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس؛ فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از پروژه در دست ساخت کتابخانه مرکزی اراک در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کمبود بودجه پروژه‌های عمرانی در کشور باعث روند کند پیشرفت آنها شده است، اظهار کرد: پروژه کتابخانه مرکزی اراک با توجه به اینکه در ردیف پروژه‌های […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس؛ فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از پروژه در دست ساخت کتابخانه مرکزی اراک در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کمبود بودجه پروژه‌های عمرانی در کشور باعث روند کند پیشرفت آنها شده است، اظهار کرد: پروژه کتابخانه مرکزی اراک با توجه به اینکه در ردیف پروژه‌های ملی تعریف نشده است و تمام بودجه خود را از ردیف‌های استانی می‌گیرد.
وی ادامه داد: با این حال چندین پروژه در شهر اراک از جمله کتابخانه مرکزی جزو مطالبات شهروندان بوده و هست.
استاندار مرکزی تصریح کرد: در حال حاضر پروژه کتابخانه مرکزی اراک در وضعیت نسبتاً مناسبی قرار دارد چرا که پیشرفت قابل قبولی داشته است.
مخلص الائمه با بیان اینکه در نظر داریم تخصیص بودجه پروژه کتابخانه مرکزی را در سال جاری به صورت ۱۰۰ درصد انجام دهیم، عنوان کرد: امیدواریم بتوان با تزریق منابع مالی مناسب روند پیشرفت این پروژه تسریع شود و در سال آینده شاهد افتتاح آن باشیم.
وی ادامه داد: باید این نکته را در نظر داشت این پروژه علاوه بر مطالبات قبلی به پیمانکار، نیازمند مبالغی هم برای فرایند ساخت دارد.
استاندار مرکزی در پایان بیان کرد: در زمینه تأمین مالی پروژه علاوه بر شهرداری اراک که وظیفه ذاتی دارد، در نظر داریم از ظرفیت خیرین استانی و حتی ملی نیز برای تکمیل بزرگترین کتابخانه عمومی کشور بهره ببریم.