بکار گیری مشمولان غایب در موسسات دولتی و غیردولتی ممنوع

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: بکارگیری مشمولان غائب در موسسات دولتی و غیردولتی ممنوع است. به گزارش سردبیر پرس سرهنگ مسعود همتی گفت: برابر ماده ۶۳ مکرر خدمت وظیفه عمومی، کسانی که به نحوی مشمولان غایب را در موسسه‌های دولتی و غیر دولتی از قبیل کارخانه ها، شرکت ها، آموزشگاه ها، کارگاه […]

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: بکارگیری مشمولان غائب در موسسات دولتی و غیردولتی ممنوع است. به گزارش سردبیر پرس سرهنگ مسعود همتی گفت: برابر ماده ۶۳ مکرر خدمت وظیفه عمومی، کسانی که به نحوی مشمولان غایب را در موسسه‌های دولتی و غیر دولتی از قبیل کارخانه ها، شرکت ها، آموزشگاه ها، کارگاه ها، بنگاه ها، مغازه‌ها و تعمیرگاه‌ها بکارگیری کنند برابر قانون با آنان برخورد می‌شود.
وی افزود: این موضوع را  نیروی انتظامی، وزارت خانه‌های  تعاون، کار و رفاه اجتماعی  و صنعت، معدن و تجارت با جدیت پیگیری  می‌کنند و در صورت مشاهده متخلفان به محاکم صالحه قضایی معرفی خواهند شد.
سرهنگ همتی با بیان اینکه مجازات این گونه افراد برای بار اول هزینه سالانه یک سرباز و بار دوم و بیشتر هزینه سالانه سه سرباز است، خاطرنشان کرد: هزینه سالیانه یک سرباز در سال جاری مبلغ ۱۶۳ میلیون و پنجاه و هفت هزار و ۶۲۰ ریال تعیین شده است.

منبع : سردبیر پرس