بیش از ۵۰ نخل در آبادان طعمه حریق شد

مجید فرهانی پور در گفت‌وگو با خبرنگار سردبیر پرس اظهار کرد: آتش‌سوزی امروز در نخلستان روستای صیداویه آبادان مهار شد اما بیش از ۵۰ نفر نخل در آتش سوختند. وی تأکید کرد: برای مهار این آتش‌سوزی دو دستگاه خودروی آتش‌نشانی به همراه عوامل اطفای حریق به محل حادثه اعزام شدند و پس از دو ساعت […]

مجید فرهانی پور در گفت‌وگو با خبرنگار سردبیر پرس اظهار کرد: آتش‌سوزی امروز در نخلستان روستای صیداویه آبادان مهار شد اما بیش از ۵۰ نفر نخل در آتش سوختند.

وی تأکید کرد: برای مهار این آتش‌سوزی دو دستگاه خودروی آتش‌نشانی به همراه عوامل اطفای حریق به محل حادثه اعزام شدند و پس از دو ساعت تلاش آتش را خاموش کردند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی آبادان افزود: به دلیل حجم بالای آتش یک دستگاه تانکر آب نیز به محل حادثه اعزام شد، در این آتش‌سوزی بیش از ۵۰ نفر نخل بارور در آتش سوخت ولی آتش‌نشانان توانستند که مانع گسترش آتش و سرایت به نخلستان‌های مجاور شوند.

وی خبر داد: از ابتدای سال تاکنون پنج مورد آتش‌سوزی در نخلستان‌های آبادان رخ داد که با حضور به موقع عوامل آتش‌نشانی آبادان خاموش شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان عنوان کرد: علت حادثه و میزان خسارت وارده توسط کارشناسان در دست بررسی است.