بیش از ۶۰۰ مورد بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری البرز

شهرام علی‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار سردبیر پرس اطهار کرد: با آغاز فعالیت کمیته‌های ۱۱ گانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان برای خدمات‌رسانی شایسته به گردشگران نوروزی، بازدیدهای نظارتی از تأسیسات گردشگری استان نیز به‌صورت مستمر در حال انجام است. معاون گردشگری استان البرز اضافه کرد: از ۲۹ اسفند ماه سال گذشته تا هشتم فروردین […]

شهرام علی‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار سردبیر پرس اطهار کرد: با آغاز فعالیت کمیته‌های ۱۱ گانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان برای خدمات‌رسانی شایسته به گردشگران نوروزی، بازدیدهای نظارتی از تأسیسات گردشگری استان نیز به‌صورت مستمر در حال انجام است.
معاون گردشگری استان البرز اضافه کرد: از ۲۹ اسفند ماه سال گذشته تا هشتم فروردین ماه امسال، ۶۶۲ مورد بازدید تلفیقی و کارشناسی و تخصصی از تأسیسات گردشگری استان شامل هتل‌ها، مهمان‌پذیرها، هتل‌آپارتمان‌ها، رستوران‌ها و واحدهای پذیرایی بین‌راهی، مجتمع‌های خدمات گردشگری و … انجام شده است.
او تعداد بازدیدهای تلفیقی از تأسیسات گردشگری استان را ۲۲۴ مورد و تعداد بازدیدهای تخصصی و کارشناسی را ۴۳۸ مورد عنوان کرد و افزود: طی این بازدیدها سه واحد پذیرایی و دو سفره خانه سنتی اخطار گرفتند و دو واحد پذیرایی بین‌راهی نیز پلمب شدند.
علی‌محمدی یادآور شد: همچنین چهار واحد پذیرایی استان به دلیل حفظ ضوابط بهداشتی، نظم کارکنان، کیفیت مواد غذایی و نحوه برخورد شایسته با گردشگران و مسافران مورد تشویق بازرسان ستاد اجرایی خدمات سفر استان قرار گرفتند.

منبع : خبرگزاری مهر