بیش از ۶۶ هزار نفر دانش آموز در شهرستان کاشان وجود دارد

علی محمد بارفروش در گفت و گو با خبرنگار سردبیر پرس با اشاره به شروع سال تحصیلی اظهار داشت: با فروکش شدن شیوع کرونا امسال تمام کلاس‌ها به صورت حضوری آغاز شد. وی با بیان اینکه امسال بیش از ۶۶ هزار دانش آموز در سطح شهرستان کاشان همزمان با آغاز سال تحصیلی پا به کلاس‌ها […]

علی محمد بارفروش در گفت و گو با خبرنگار سردبیر پرس با اشاره به شروع سال تحصیلی اظهار داشت: با فروکش شدن شیوع کرونا امسال تمام کلاس‌ها به صورت حضوری آغاز شد.
وی با بیان اینکه امسال بیش از ۶۶ هزار دانش آموز در سطح شهرستان کاشان همزمان با آغاز سال تحصیلی پا به کلاس‌ها گذاشتند، ابراز داشت: این دانش آموزان در ۳۸۸ مدرسه شهرستان کاشان مشغول به تحصیل هستند.
مدیر آموزش و پرورش کاشان با اشاره به اینکه از جمع دانش آموزان کاشان شش هزار و ۶۰۰ نفر دانش آموز کلاس اولی بودند، تصریح کرد: این دانش آموزان در ۱۶۰ واحد آموزشی برای اولین بار با حضور در مدارس به تحصیل علم می‌پردازند.
وی یکی از مهمترین مشکلات کنونی آموزش و پرورش کاشان را کمبود معلم دانست و گفت: برای رفع این مشکل تعدادی از معلمان بازنشسته دعوت به همکاری شده‌اند.
بارفروش با بیان اینکه بخش دیگری از کمبود معلم در کاشان از طریق سرباز معلم مرتفع می‌شود، افزود: در کاشان با همکاری خیرین مدرسه ساز کمبود در این حوزه احساس نمی‌شود.
وی با اشاره به اینکه حدود ۷۰ درصد مدارس کاشان توسط خیرین ساخته می‌شود، تاکید کرد: این مدارس مجهز به جدیدترین استانداردهای روز و سالن ورزشی و کتابخانه و غیره هستند.

منبع : خبرگزاری مهر