بیماران خاص و سرطانی برای تزریق واکسن کرونا مراجعه کنند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه: بیماران خاص و سرطانی که تا کنون برای تزریق واکسن کرونا اقدام نکرده اند هر چه سریع‌تر به کلینیک بوستان مراجعه کنند. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، دکتر بهمن روشنی با بیان اینکه واکسیناسیون بیماران خاص و سرطانی در استان کرمانشاه از حدود ۱۵ روز پیش […]

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه: بیماران خاص و سرطانی که تا کنون برای تزریق واکسن کرونا اقدام نکرده اند هر چه سریع‌تر به کلینیک بوستان مراجعه کنند. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، دکتر بهمن روشنی با بیان اینکه واکسیناسیون بیماران خاص و سرطانی در استان کرمانشاه از حدود ۱۵ روز پیش آغاز شده، افزود: تا کنون ۹۷۶ نفر از بیماران خاص و هزار و ۷۰ نفر از بیماران سرطانی استان واکسینه شده اند.
وی خاطرنشان کرد: این تعداد افرادی که واکسینه شده اند حدود یک سوم بیماران خاص و سرطانی استان هستند و علی رغم فراخوانی که داده شده متاسفانه تعدادی هنوز مراجعه نکرده اند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اظهار داشت: از این بیماران درخواست داریم هر چه زودتر برای تزریق واکسن به کلینیک بوستان در روبه روی بیمارستان امام رضا (ع) مراجعه کنند.
دکتر روشنی تاکید کرد: مراجعه کنندگان باید هنگام مراجعه معرفی نامه پزشک معالج، برگه پاتولوژی و یا کارت شناسایی مربوط به بیماری‌های خاص را همراه داشته باشند.