بیمارستان آیت الله طبرسی ساری امسال تکمیل می شود

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، علی بابایی بعدازظهر چهارشنبه در بازدید از بیمارستان‌های ساری هدف از این بازدید را با توجه به وضعیت کرونا، افزایش تخت‌های بیمارستان‌های کرونایی برای پذیرش بیماران بیان کرد و افزود: بیمارستان بوعلی به ۱۲۰ تخت، بیمارستان امام خمینی (ره) و فاطمه زهرا (س) این شهرستان همچنین سایر بیمارستان‌ها و مراکز […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، علی بابایی بعدازظهر چهارشنبه در بازدید از بیمارستان‌های ساری هدف از این بازدید را با توجه به وضعیت کرونا، افزایش تخت‌های بیمارستان‌های کرونایی برای پذیرش بیماران بیان کرد و افزود: بیمارستان بوعلی به ۱۲۰ تخت، بیمارستان امام خمینی (ره) و فاطمه زهرا (س) این شهرستان همچنین سایر بیمارستان‌ها و مراکز درمانی مرکز استان تجهیز می‌شود.
وی گفت: متأسفانه علیرغم تلاش‌های صورت گرفته توسط کادر درمانی ویروس در آستانه پیک جدیدی قدرت نمایی می‌کند و در این برهه حساس رسیدگی به وضع بیمارستان‌ها از لحاظ تجهیزات بسیار مهم و حیاتی است زیرا سربازان سلامت با دست خالی نمی‌توانند به جنگ کرونا بروند.
و، اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته تکمیل بیمارستان آیت الله طبرسی در ساری در دستور کار قرار گرفت و انشا الله تا پایان سال آماده خواهد شد تا مردم ساری و میاندرود در حوزه درمانی دغدغه کمتری داشته باشند.
قاسم جان بابایی معاون درمان وزیر بهداشت گفت: مردم نگران تخت نباشند چرا که دانشگاه‌های علوم پزشکی براساس نیازشان تخت‌ها را بلافاصله اضافه می‌کنند اما مهم این است مردم کمک و همراهی کنند تا رفت و آمدها و تجمعات خانوادگی و عروسی‌ها متوقف شود.
جان بابایی افزود: هر چه تعداد تخت‌ها زیاد شود اما مردم توجهی به رعایت پروتکل‌ها نداشته باشند مطمئن باشید تلاش‌ها بی نتیجه خواهد ماند.

منبع : مهر نیوز