بیمارستان سردشت به بخش شیمی درمانی مجهز شد

روژان قادری در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس با اشاره به نبود بخش شیمی درمانی با وجود هزاران مصدوم و جانباز شیمیایی در سردشت افزود:: با توجه به ضرورت وجود بخش شیمی درمانی سرپایی در بیمارستان این شهرستان شورای خیرین سلامت شهرستان هزینه تجهیز بخشی از آن را تقبل کردند. وی ادامه داد: در این […]

روژان قادری در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس با اشاره به نبود بخش شیمی درمانی با وجود هزاران مصدوم و جانباز شیمیایی در سردشت افزود:: با توجه به ضرورت وجود بخش شیمی درمانی سرپایی در بیمارستان این شهرستان شورای خیرین سلامت شهرستان هزینه تجهیز بخشی از آن را تقبل کردند.
وی ادامه داد: در این راستا یکی از خیرین سلامت هزینه خرید ۲ تخت فعال فاز اول راه اندازی این بخش را تا مبلغ یک میلیارد و ۲۸۵ میلیون ریال متقبل شد که با این مبلغ تجهیزات مورد نیاز خریداری و جهت نصب و استقرار آنها تحویل این بیمارستان شد.
قادری بیان کرد: شیمی درمانی در بیماران سرطانی یکی از فرآیندهای اصلی در پروسه درمانی آنان بوده که با راه اندازی این بخش در بیمارستان سردشت، یکی از نیازهای مهم و اساسی این عزیزان برطرف خواهد شد.
وی افزود: نبود بخش شیمی درمانی منجر به مراجعه مکرر بیماران به مراکز درمانی استان و سایر مراکز استان‌های دیگر می‌شود که با توجه به شرایط جسمی نامساعد و همچنین سختی رفت‌وآمد و هزینه‌های ناشی از آن، مشکلاتی عدیده ای را برای آنان ایجاد کرده که با راه اندازی این بخش، باری از روی دوش این بیماران برداشته خواهد شد.
بیمارستان امام خمینی (ره) سردشت با ۱۲۰ تخت فعال به بیش از ۱۲۰ هزار نفر جمعیت این شهرستان خدمات درمانی عرضه می‌کند.