تأمین داروی بیماران خاص اولویت دانشگاه علوم پزشکی لرستان است

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، محسن اسدبیگی امروز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: بحث تحریم‌ها و نبود مواد اولیه تهیه دارو در کشور باعث شده که کمبودهایی احساس شود. وی عنوان کرد: اما برخی اقلام دارویی برای بیماران خاص به صورت سهمیه‌ای در استان توزیع می‌شود تا مشکلی برای این عزیزان […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، محسن اسدبیگی امروز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: بحث تحریم‌ها و نبود مواد اولیه تهیه دارو در کشور باعث شده که کمبودهایی احساس شود.

وی عنوان کرد: اما برخی اقلام دارویی برای بیماران خاص به صورت سهمیه‌ای در استان توزیع می‌شود تا مشکلی برای این عزیزان به وجود نیاید.

معاون معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی لرستان تأمین دارو را اولویت اول این حوزه دانست و گفت: سه هزار نفر بیمار خاص در استان وجود دارد که با هماهنگی معاونت درمان دانشگاه در استان مشخص شده‌اند و به صورت دوره‌ای سهمیه داروی خود را دریافت می‌کنند.

اسد بیگی گفت: داروی این بیماران نیز تحت پوشش بیمه‌ای قرار دارد و هیچ مشکل خاصی وجود ندارد.

وی گفت: سامانه ۱۹۰ در خدمت همه شهروند است و اگر سوالی در بحث دارو و داروخانه‌های استان مطرح است، بیان یا با شماره تلفن همراه بنده تماس بگیرند تا در اسرع وقت پیگیری شود.

منبع : مهر نیوز