تامین آب شرب شهروندان کرمانشاهی در تابستان ۱۴۰۱ یک اولویت مهم است

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، منوچهر فخری بعد از ظهر امروز در نشست قرارگاه عملیاتی برای تأمین آب شرب شهر کرمانشاه که با حضور مدیران عضو برگزار شد؛ اظهار کرد: با توجه به نیاز جدی کلانشهر کرمانشاه، آماده سازی خط انتقال آب گاوشان به کرمانشاه برای افزایش بار و استفاده از حداکثر ظرفیت این خط […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، منوچهر فخری بعد از ظهر امروز در نشست قرارگاه عملیاتی برای تأمین آب شرب شهر کرمانشاه که با حضور مدیران عضو برگزار شد؛ اظهار کرد: با توجه به نیاز جدی کلانشهر کرمانشاه، آماده سازی خط انتقال آب گاوشان به کرمانشاه برای افزایش بار و استفاده از حداکثر ظرفیت این خط در دستور کار قرار گرفته است.
وی یادآور شد: در سال‌جاری تلاش‌های بسیاری برای شناسایی معایب خط انتقال و رفع نقص‌ها از سد گاوشان صورت گرفته و بازدیدها و نشست‌های کارشناسی بسیاری هم در این راستا برگزار شده است.
معاون عمرانی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: با تلاش مجموعه آب منطقه‌ای کرمانشاه، تاکنون بیش از ۱۷ کیلومتر از خط این انتقال، رفع نقص شده است که ۱۱ کیلومتر از آن تا هفته قبل انجام شده بود.
وی گفت: آب شرب، نیاز اولیه و ضروری شهروندان است و تمامی دستگاه‌ها استان کرمانشاه باید با جدیت در روند اجرای این پروژه مشارکت فعال داشته باشند.
فخری عنوان کرد: ضرورت دارد که شهرداری در زمینه حفر چاه‌های جدید برای تأمین آب شرب شهروندان، با اداره آب و فاضلاب کاملاً هماهنگ باشد.وی اجرایی شدن این پروژه را نیازمند مشارکت و همکاری مردم دانست و گفت: در مراحل اجرایی این پروژه اگر نیاز به قطع مقطعی آب شرب وجود داشت باید آبفا از قبل و از طریق صدا و سیما و رسانه‌ها اطلاع رسانی کند.

منبع : مهر نیوز