تانک فعلی دشمن فضای مجازی بدون حد وحصر است

به گزارش سردبیر پرس، سید محمدرضا طالبی شب گذشته در مراسم یادواره شهدا که به مناسبت روز سربیشه در مهدیه این شهرستان برگزار شد ، اظهار کرد: بر کسی پوشیده نیست نظامی که با خون شهدا آبیاری می‌شود، پرچم آن به دست امام زمان(عج) می‌رسد. وی با بیان این ‌که شهدا با خدا معامله کرده […]

به گزارش سردبیر پرس، سید محمدرضا طالبی شب گذشته در مراسم یادواره شهدا که به مناسبت روز سربیشه در مهدیه این شهرستان برگزار شد ، اظهار کرد: بر کسی پوشیده نیست نظامی که با خون شهدا آبیاری می‌شود، پرچم آن به دست امام زمان(عج) می‌رسد.
وی با بیان این ‌که شهدا با خدا معامله کرده اند و از بهترین‌هایشان گدشتند، تصریح کرد: آن‌ها بر سر سفره پربرکت الهی متنعم هستند.
معاون سیاسی،امنیتی استانداری خراسان‌جنوبی با اشاره به توطئه‌های دشمن علیه ملت ایران،خاطرنشان کرد: دشمن به این نتیجه رسیده که تا زمانی که این پشتوانه قوی و این اعتقادات راسخ در بحث زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا وجود داشته باشد، نمی‌تواند به اهدافش برسد.
طالبی با تأکید بر این ‌که آن چه داریم از برکت خون شهدا است، عنوان کرد: احیای خون شهدا به لحاظ شرعی و قانونی وظیفه همه ماست و اگر به اندازه سر سوزنی در این زمینه کوتاهی کنیم، در نزد خدا، ائمه و شهدا مدیون و مسئول خواهیم بود.وی با تاکید بر این ‌که شهدا جان خود را به عنوان بهترین و اساسی ترین سرمایه شان برای احیای نظام، انقلاب، ناموس و حجاب در طبق اخلاص نهادند، یادآور شد: اگر در وظیفه ای که در قبال این از خود گذشتگی داریم، کوتاهی کنیم باید در دنیا و آخرت پاسخگوی خون شهدا باشیم.
معاون سیاسی استاندار خراسان‌جنوبی ضمن اظهار تأسف از کم کاری‌هایی که طی سالیان گذشته درخصوص گرامیداشت یاد و خاطره شهدا صورت گرفته، یادآور شد: اگر برای زنده نگهداشتن یاد شهدا کار مفیدی انجام می دادیم، الان نباید جوانان و نوجوانان ما از هجمه های رسانه های بیگانه تأثیر می گرفتند و فکر و اندیشه آنها تحت تأثیر تبلیغات سوء دشمن قرار می گرفت و شاهد این اتفاقات ناگوار نبودیم.
طالبی ادامه داد: اگر کار ریشه ای درستی انجام می شد و تفکرات شهدایی همچون حسین فهمیده به جوانان انتقال می یافت ، جوانان ما شرایط بهتری داشتند.
وی با اشاره به نفوذی که مدام مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفته،اضافه کرد: همین نفوذ باعث شده که در قبال شهدا، درست ادای وظیفه نکنیم که اگر درست اقدام می‌شد امروز برای برخی افراد متدین این شبهه‌ها ایجاد نمی‌شد.
معاون سیاسی استاندار خراسان‌جنوبی با تاکید بر این‌که زنده نگه‌داشتن یاد شهدا و الگوگرفتن از شهدای عزیز مهمترین وظیفه‌ای است که در قبال این عزیزان داریم،متذکر شد:باید بدانیم که توسل به شهدا در زندگی بسیار اثربخش بوده که نباید از اهمیت آن غفلت کنیم.
طالبی با اشاره به این‌که بسیاری از مشکلاتی که امروز در سطح جامعه داریم به دلیل عدم عمل به وصیت‌نامه شهدا است،گفت:شهدای بزرگوار بر گردن تک‌تک ما حق دارند و بایستی در راستای زنده‌ نگه‌داشتن نام این عزیزان،گوش به فرامین مقام معظم رهبری بسپاریم.
وی ادامه داد:نباید عکس شهدا را در بالای سرمان نصب کرده و در عمل،برعکس شهدا رفتار کنیم.
معاون سیاسی استاندار خراسان ‌جنوبی با اشاره به این مهم که خوشبختانه وصایای شهدا برای هر زمانی کاربرد دارد،بیان کرد: تانک فعلی دشمن، فضای مجازی بدون حد و حصر است که هر چیزی در آن دیده می‌شود و نباید از اهمیت آن غفلت شود.