تاکید رئیس جمهور بر مشارکت مردم در حل مشکلات جامعه

به گزارش سردبیر پرس، حسن روحانی در دیدار جمعی از خیرین گفت: حتی در جوامع پیشرفته، دولت به تنهایی قادر نیست همه مشکلات را حل و شرایط را برای زندگی بهتر فراهم کند. رئیس جمهور با اشاره بر دستگیری و یاری از دیگران در زندگی پیامبر گرامی اسلام و ائمه اطهار (س) گفت: در جامعه […]

به گزارش سردبیر پرس، حسن روحانی در دیدار جمعی از خیرین گفت: حتی در جوامع پیشرفته، دولت به تنهایی قادر نیست همه مشکلات را حل و شرایط را برای زندگی بهتر فراهم کند.

رئیس جمهور با اشاره بر دستگیری و یاری از دیگران در زندگی پیامبر گرامی اسلام و ائمه اطهار (س) گفت: در جامعه ایرانی که دارای تمدن کهن و بزرگی است باید برای حفظ کشور و نظام، مردم کشورمان را در مسیر سعادت و تعالی قرار دهیم. بدون کمک و یاری همدیگر رسیدن به این هدف امکان پذیر نیست.

روحانی افزود: احزاب و تشکل‌های سیاسی هم جامعه را در مسیر آگاهی سازی بیشتر و در مسیر دموکراسی و آشنا کردن به اهداف مهم جامعه یاری می‌کنند.

رئیس جمهور گفت: کار سیاسی احزاب در جای خود مهم است، ولی نباید با فعالیت خیرین و سازمان‌های مردم نهاد که وظیفه‌ای فراتر از حزب و گروه سیاسی دارند مخلوط شود.

وی در پایان گفت: در مسائل سیاسی خود به خود رقابت وجود دارد.