تاکید کمیسیون صنایع بر پرداخت مطالبات خودروسازان به قطعه‌سازان

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت که در جلسه امروز این کمیسیون مقرر شد به منظور پرداخت مطالبات خودروسازان به قطعه‌سازان و تامین مواد اولیه موردنیاز واحدهای تولیدی استان مرکزی اقدامات لازم انجام شود. روح الله عباس پور در گفت‌وگو با  سردبیر پرس با اشاره به جلسه امروز (سه‌شنبه) کمیسیون صنایع، گفت: […]

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت که در جلسه امروز این کمیسیون مقرر شد به منظور پرداخت مطالبات خودروسازان به قطعه‌سازان و تامین مواد اولیه موردنیاز واحدهای تولیدی استان مرکزی اقدامات لازم انجام شود.
روح الله عباس پور در گفت‌وگو با  سردبیر پرس با اشاره به جلسه امروز (سه‌شنبه) کمیسیون صنایع، گفت: دستورکار نخست امروز کمیسیون بررسی درخواست تبصره (۱) ماده ۴۵ قانون آیین‌نامه داخلی مجلس ارجاعی به کمیسیون با موضوع ناکارآمدی در سیاست‌ها و مقررات رفع تعهد ارزی و آسیب خوردن به واحدهای تولیدی و صنعتی بود.
وی افزود: دستورکار دوم نشست امروز کمیسیون، پیگیری مصوبات بازدید اعضای کمیسیون صنایع و معادن از استان مرکزی بود.
عباسپور اضافه کرد: در بازدید کمیسیون صنایع و معادن از واحدهای صنعتی و معدنی مشکلات در حوزه‌های تامین اجتماعی، مالیات، تامین مواد اولیه، تجارت خارجی و… احصا شد.
این نماینده مجلس یادآور شد: در جلسه امروز مصوبات کمیسیون صنایع و معادن درباره بازدید میدانی از استان اراک پیگیری و تصمیمات جدیدی اتخاذ؛ به طور مثال مقرر شد به منظور پرداخت مطالبات خودروسازان به قطعه‌سازان و تامین مواد اولیه موردنیاز واحدهای تولیدی استان مرکزی اقدامات لازم انجام شود.
سخنگوی کمیسیون صنایع اضافه کرد: مشکلات موجود در زمینه تامین فولاد و پتروشیمی موردنیاز واحدهای تولیدی استان مرکزی یکی دیگر از نکات بررسی شده در این جلسه بود که تصمیمات لازم در این زمینه اخذ شد.
انتهای پیام

منبع : ایسنا