تبلیغات اسلامی در ترویج مفاهیم اسلامی و انقلابی خوش درخشیده است

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حجت الاسلام عسگر دیرباز پیش از ظهر یکشنبه در جلسه نشست هم اندیشی شهید حاج قاسم سلیمانی در اداره کل تبلیغات اسلامی استان، با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات نقش مهمی در امر ترویج و تبلیغ مفاهیم اسلامی را در سطح جامعه دارد، اظهار کرد: امروز سازمان تبلیغات اسلامی در […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حجت الاسلام عسگر دیرباز پیش از ظهر یکشنبه در جلسه نشست هم اندیشی شهید حاج قاسم سلیمانی در اداره کل تبلیغات اسلامی استان، با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات نقش مهمی در امر ترویج و تبلیغ مفاهیم اسلامی را در سطح جامعه دارد، اظهار کرد: امروز سازمان تبلیغات اسلامی در تثبیت مبانی انقلاب، ترویج مفاهیم اسلامی و اهل بیت (ع) با وجود مشکلات موجودی که دارد، نقش مهمی را ایفا کرده است.

وی ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی یکی از نهادهای مولد انقلاب اسلامی است و همواره در خدمت معارف اسلامی و مبانی انقلاب بوده است و امروز نیز در مظلومیت به سر می‌برد، با انتصاب حجت الاسلام و المسلمین قمی توسط مقام معظم رهبری در رأس این سازمان، انشاالله شاهد یکسری تحولات امید بخش خواهیم بود.

حجت الاسلام دیرباز با اشاره به اینکه دشمنان اسلام و انقلاب ناهنجاری‌های فرهنگی را منتشر و تبلیغ می‌کنند، افزود: امروز کارکنان سازمان تبلیغات در خط مقدم مباحث اجتماعی و ناهنجاری‌های فرهنگی قرار دارند و هر تیری که از میدان نبرد فرهنگی خارج می‌شود به سمت سازمان تبلیغات اسلامی روانه می‌شود.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: یقیناً ارتباط با سایر استان‌ها و تبادل نظر کردن می‌تواند نقش مهمی در ترویج مفاهیم اسلامی و انقلابی داشته باشد لذا نباید فراموش کرد که استان آذربایجان غربی ظرافت‌های کاری خودش را دارد.

حجت الاسلام دیرباز اظهار کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی نیز با کمترین تجهیزات و امکانات توانسته است بیشترین کارایی را داشته باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان نیز در این نشست گفت: متأسفانه از ظرفیت و توانمندی جوانان نخبه غافل شده‌ایم، باید از ظرفیت بالقوه و توانمند جامعه نخبگانی برای ترویج مفاهیم اسلامی و اهل بیت (ع) استفاده کنیم.

حجت الاسلام محمد هادی نظیری اظهار کرد: امروز تمامی اقدامات سازمان تبلیغات اسلامی باید رویکرد مردمی پیش برود بر همین اساس طراحی یک ستاد عملیاتی مردمی باید در اولویت کاری سازمان قرار بگیرد.

وی با اشاره به اهمیت حضور مردم در امر ترویج و تبلیغ مفاهیم اسلامی ادامه داد: مردم نقش مهمی در ترویج و تبلیغ مفاهیم اسلامی و انقلابی را دارند لذا استفاده از این ظرفیت بالقوه و مهم می‌تواند تأثیر بسزایی در بحث تبلیغ مفاهیم اسلامی و اهل بیت (ع) داشته باشد.

نظیری با بیان اینکه نباید از ظرفیت و توانمندی‌های نخبگان غافل شد؛ گفت: امروز وظیفه اصلی ما این است که دنبال نخبگان شهری و استانی برویم و از آنها در خواست کنیم نسبت به موضوعات مختلف در امر ترویج مفاهیم اسلامی و اهل بیت (ع) ما را یاری کنند.

حجت الاسلام نظیری ادامه داد: متأسفانه یکی از مشکلاتی که در جامعه ما وجود دارد این است که از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های نخبگان منطقه‌ای، شهری، استانی و حتی ملی استفاده نمی‌کنیم، امروز سازمان تبلیغات اسلامی باید کانون و محفل گفتگو با نخبگان باشد.

وی تصریح کرد: شبکه سازی و موانع زدایی باید در دستور کار تمامی عزیزان قرار بگیرد، امروز با شبکه سازی گسترده با جوانان، نخبگان و افراد صاحب نظر می‌تواند نقش مهمی در رفع موانع موجود داشته باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: اخلاص، برکت دارد، کارهای که با اخلاص انجام می‌گیرند، برکت پیدا می‌کنند و اثر آن در بین مردم دیده می‌شود؛ امروز اصلی ترین دلیل محبوبیت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی در بین مردم، همین اخلاص ایشان بود.

منبع : مهر نیوز