تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی توسط دستگاه های اجرایی جهرم

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، مهدی شفیعیان بعد از ظهر شنبه در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر اظهار داشت: مردمی بودن و تبیین دستاوردهای انقلاب از مهمترین ویژگی‌های بارز جشن ایام پیروزی انقلاب اسلامی است. وی افزود: مردم ما بسیار به نظام و انقلاب وفادار هستند و مسؤولان باید برای مردم شریف هر چه بیشتر […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، مهدی شفیعیان بعد از ظهر شنبه در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر اظهار داشت: مردمی بودن و تبیین دستاوردهای انقلاب از مهمترین ویژگی‌های بارز جشن ایام پیروزی انقلاب اسلامی است. وی افزود: مردم ما بسیار به نظام و انقلاب وفادار هستند و مسؤولان باید برای مردم شریف هر چه بیشتر تلاش کنند.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان جهرم گفت: مردمی بودن ویژگی بارز انقلاب اسلامی است و مسئولان باید در بین مردم حضور داشته باشند و با تلاش و کار جهادی باید در جهت رفع محرومیت اقدام کرد.
شفیعیان تاکید کرد: سامان‌دهی تشکل‌های مردمی، مساجد، مدارس، هیئات مذهبی و مردمی سازی برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر، که مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است نیز باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و مردم، خود را متولی برگزاری این مراسم بدانند.
وی بیان داشت: مردم ما حق دارند که بدانند چه خدماتی به آن‌ها ارائه می‌شود و تمام دستگاه‌ها و ادارات در حوره های مختلف تحلیل کنند و ظرفیت‌ها و پیشرفت‌ها را به مردم اعلام کنند.
فرماندار ویژه جهرم اعلام کرد: برنامه‌های ادارات، اعتماد ساز باشد و در راستای ارتقا و افزایش اعتماد مردم تلاش کنند.
شفیعیان با بیان اینکه برگزاری جشن پرشکوه دهه فجر در جهرم برگزار خواهد شد، افزود: فضاسازی شهری بسیار ضروری و لازم است.
وی تاکید داشت: تمام مراسمات و برنامه‌ها باید با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شود.

منبع : مهر نیوز