تجهیزات حوزه راهداری خدابنده ضعیف است

جواد تاراسی در گفت‌وگو با خبرنگار سردبیر پرس، با اشاره به بارش‌های اخیر در استان و شهرستان خدابنده، گفت: خوشبختانه شاهد بارش‌های خوبی در روزهای اخیر بودیم که امیدواریم این بارش‌ها در هفته‌های آتی تداوم داشته باشد. وی با یادآوری اینکه به دلیل بارش‌های اخیر شاهد مسدود چند چند محور در این شهرستان بودیم، عنوان […]

جواد تاراسی در گفت‌وگو با خبرنگار سردبیر پرس، با اشاره به بارش‌های اخیر در استان و شهرستان خدابنده، گفت: خوشبختانه شاهد بارش‌های خوبی در روزهای اخیر بودیم که امیدواریم این بارش‌ها در هفته‌های آتی تداوم داشته باشد.
وی با یادآوری اینکه به دلیل بارش‌های اخیر شاهد مسدود چند چند محور در این شهرستان بودیم، عنوان کرد: در حال حاضر با تلاش‌های صورت گرفته، همه راه‌های مواصلاتی و روستایی این منطقه باز بوده و تردد در آن‌ها انجام می‌شود.
تاراسی با تاکید بر اینکه بیشترین خدمات و عملکرد در بازگشایی محورهای مواصلاتی و روستایی شهرستان خدابنده توسط نیروی انسانی انجام شده است، خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه‌های حوزه راهداری این شهرستان به هنگام بارش برف، کمبود شدید ماشین‌آلات راهداری است.
فرماندار خدابنده با اشاره به اینکه این شهرستان بیش از ۳۰۰ روستا را در دل خود جای داده است، افزود: همین موضوع باعث می‌شود تا به هنگام بارش برف با مشکلات جدی‌تری نسبت به سایر شهرستان‌ها به ویژه در حوزه راه روستایی مواجه شویم که از قضا کمبود شدید ماشین‌آلات راهداری نیز مزید بر علت شده است تا این دغدغه بیش از پیش نمایان شود.
تاراسی، ضعف و کمبود تجهیزات راهداری در این شهرستان را جدی دانست و ابراز کرد: متاسفانه در مواقعی که شاهد بارش قابل توجه برف در این شهرستان هستیم، برای بازگشایی محورها و راه‌های روستایی باید به نیروی انسانی متوسل شویم که تداوم این امر مشکلاتی زیادی را برای مردم این منطقه به وجود خواهد آورد.