تجهیزات کلانتری‌های خراسان شمالی را افزایش می‌دهیم

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، محمدرضا حسین نژاد صبح شنبه در جمع فرماندهان انتظامی خراسان شمالی که در ستاد این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: با بازدیدهای میدانی که از پاسگاه‌ها و کلانتری‌های استان صورت گرفته نظم کافی حاکم است اما باید تلاش ما در راستای احداث کلانتری‌های جدید و یا تکمیل تجهیزات آن باشد. […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، محمدرضا حسین نژاد صبح شنبه در جمع فرماندهان انتظامی خراسان شمالی که در ستاد این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: با بازدیدهای میدانی که از پاسگاه‌ها و کلانتری‌های استان صورت گرفته نظم کافی حاکم است اما باید تلاش ما در راستای احداث کلانتری‌های جدید و یا تکمیل تجهیزات آن باشد.
استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه برگزاری دوره‌های آموزشی برای فرماندهان و مدیران مجموعه انتظامی می‌تواند به غنای فنی نیروهای نظامی بیافزاید، تصریح کرد: در انجام یک کار نیروی انسانی، دانش، تجهیزات و زمان بندی می‌تواند کار را به سرانجام برسانند.
وی با اشاره به اینکه اگر جامعه‌ای پرهیزکار باشد می‌تواند راه خود را پیدا کند، گفت: ریشه ما قرآن است و دشمن باید عظمت این قرآن را پایین بیاورد اما وقتی که قرآن سرلوحه زندگی ما قرار می‌گیرد و جامعه ما با تکیه بر قرآن واطاعت پذیری از ولایت دارد پس بر تمام هجمه‌ها پیروز می‌شود.
حسین نژاد خاطر نشان کرد: امنیت پایدار در جامعه‌ای که وحدت نظر دارند بهتر حاصل می‌شود بنابراین امنیت پایدار به کمک نیروهای حافظ امنیت حاصل شده که باید مراقب چنین ارزش‌هایی باشیم.
وی افزود: فعالیت‌های فرهنگی باید به صورت قوی در جامعه حاکم باشد در غیر این صورت قوه قهریه وارد عمل می‌شود.

منبع : خبرگزاری مهر