تداوم بارندگی‌ها در البرز

آرش بهارونداحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار سردبیر پرس به پیش‌بینی شرایط جوی استان البرز پرداخت و اظهار کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از تضعیف سامانه بارشی در منطقه و روند کاهش مقدار بارش‌ها تا اواخر هفته در استان البرز است. وی بیان کرد: بر این اساس با گذر موج‌های کوتاه و ضعیف از منطقه […]

آرش بهارونداحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار سردبیر پرس به پیش‌بینی شرایط جوی استان البرز پرداخت و اظهار کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از تضعیف سامانه بارشی در منطقه و روند کاهش مقدار بارش‌ها تا اواخر هفته در استان البرز است.
وی بیان کرد: بر این اساس با گذر موج‌های کوتاه و ضعیف از منطقه بارش‌های ساعتی و خفیف باران و برف، روند کاهش محسوس دما مورد انتظار است.
مدیرکل هواشناسی البرز با بیان اینکه آسمان امروز البرز قسمتی ابری تا ابری همراه با مه رقیق، بارش پراکنده و ساعتی باران و برف و در ارتفاعات وزش باد، بارش پراکنده برف و احتمال سقوط بهمن بوده و هوا پاک است، تصریح کرد: امروز بیشترین دمای هوا در این استان ۱۱ درجه سانتی‌گراد و کمترین دمای هوا صفر درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۱۰ متر بر ثانیه است.
وی خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌های هواشناسی فردا آسمان البرز قسمتی تا ابری همراه با مه، کاهش دما، در بعضی ساعات بارش خفیف و پراکنده برف و باران است و هوا نیز پاک خواهد بود.
بهارونداحمدی به پیش‌بینی دمای هوای فردا پرداخت و متذکر شد: فردا بیشینه دما ۹ درجه سانتی‌گراد و کمینه دما ۲ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۸ متر بر ثانیه است.

منبع : خبرگزاری مهر