تداوم روند افزایشی بستری‌ها و فوتی‌های کرونایی در استان بوشهر

سعید کشمیری در گفت‌وگو با خبرنگار سردبیر پرس اظهار داشت: در استان بوشهر همچنان شاهد افزایش موراد بستری و فوتی کرونایی هستیم و می‌طلبد که مردم مراقبت بیشتری را برای عبور از این شرایط داشته باشند. وی اضافه کرد: طی شبانه روز گذشته ۷۷ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده و […]

سعید کشمیری در گفت‌وگو با خبرنگار سردبیر پرس اظهار داشت: در استان بوشهر همچنان شاهد افزایش موراد بستری و فوتی کرونایی هستیم و می‌طلبد که مردم مراقبت بیشتری را برای عبور از این شرایط داشته باشند.
وی اضافه کرد: طی شبانه روز گذشته ۷۷ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده و ۴۹ بیمار نیز با حال خوب از این بخش‌ها ترخیص شدند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: در حال حاضر ۳۳۶ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند که ۳۴ نفر در مراقبت ویژه بوده و ۱۷ نفر در وضعیت حاد بیماری هستند.
وی از فوت چهار بیمار کرونایی دیگر در استان خبر داد و افزود: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون هزار و ۲۱۳ نفر در استان بوشهر به علت ابتلاء به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.
کشمیری بیان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۴۷ هزار و ۵۱۴ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.