تداوم صادرات از مرز چذابه / صدور مجوز صادرات گوجه به عراق

سردبیر پرس/خوزستان رئیس اتاق بازرگانی اهواز گفت: صادرات از مرز چذابه علی‌رغم برخی موانع، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال انجام است. شهلا عموری در گفت‌وگو با سردبیر پرس، اظهار کرد: صادرکنندگان در مرز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مشترک تعیین‌شده بین جمهوری اسلامی ایران و کشور عراق، کار صادرات کالا از مرز چذابه را انجام […]

سردبیر پرس/خوزستان رئیس اتاق بازرگانی اهواز گفت: صادرات از مرز چذابه علی‌رغم برخی موانع، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال انجام است.
شهلا عموری در گفت‌وگو با سردبیر پرس، اظهار کرد: صادرکنندگان در مرز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مشترک تعیین‌شده بین جمهوری اسلامی ایران و کشور عراق، کار صادرات کالا از مرز چذابه را انجام می‌دهند.‌
وی افزود: صادرات کالاهای ایرانی از مرز چذابه به سمت کشور عراق به صورت متوسط روزانه توسط ۲۰۰ کامیون حمل بار انجام می‌شود و با توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، روند صادرات بدون محدودیت به کشور عراق در حال انجام است.
رئیس اتاق بازرگانی اهواز گفت: در حال حاضر محصولاتی‌ از جمله تره بار، سنگ مرمر و گرانیت، خیارشور و ترشی، کیک و شکلات و بیسکوییت، کاشی سرامیک، دیوارپوش، درب بطری، گچ، سیمان سفید، ظروف یکبار مصرف، رب گوجه، سس و آبلیمو، مصنوعات پلاستیکی و یونولیت از خوزستان به کشور عراق صادر می‌شوند.
وی از صدور مجوز واردات گوجه به کشور عراق در هفته گذشته خبر داد و افزود: بر این اساس، صادرکنندگان می‌توانند در طول ایام ماه مبارک رمضان به صادرات این محصول ویژه به کشور عراق از مرزهای استان خوزستان اقدام کنند.
انتهای پیام