تداوم نظارت بر فرآیند توزیع گاز مایع در گلستان

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، جعفر کرامتی شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: اداره کل صمت گلستان براساس مکاتبات وارده از سوی شرکت پخش فرآورده‌های های نفتی منطقه گلستان و همچنین وفق دستورالعمل‌های نظارتی موجود نسبت به پایش مستمر فرایند توزیع این فرآورده نفتی در استان اقدام می‌کند. سرپرست معاونت نظارت، بازرسی و حمایت […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، جعفر کرامتی شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: اداره کل صمت گلستان براساس مکاتبات وارده از سوی شرکت پخش فرآورده‌های های نفتی منطقه گلستان و همچنین وفق دستورالعمل‌های نظارتی موجود نسبت به پایش مستمر فرایند توزیع این فرآورده نفتی در استان اقدام می‌کند.
سرپرست معاونت نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صمت گلستان افزود: در این راستا با هماهنگی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و انجمن صنفی شرکت‌های موزع گاز مایع، گشت‌های نظارتی مشترک، در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و عرضه کالا به مصرف کنندگان و جامعه هدف به صورت مستمر در حال اجرا است.
وی بیان کرد: در این بازدیدها مواردی از قبیل رعایت قیمت مصوب، رعایت اوزان تعریف شده برای گاز تزریقی در سیلندرهای ۱۱ کیلویی و پیک نیکی، توزیع کالا در شبکه تعریف شده و درج قیمت مصرف کننده مورد نظارت و بازرسی قرار می‌گیرد.
کرامتی تاکید کرد: اقدامات نظارتی در راستای جلب رضایتمندی آحاد جامعه مصرف کنندگان در فضای رعایت حقوق مردم از سوی موزعین گاز مایع میسر خواهد شد، که دراین زمینه بازرسی مشترک حوزه نظارت و بازرسی اداره کل صمت، قرارگاه شهید امانی و انجمن صنفی گاز مایع از نمایندگی‌های توزیع گاز به صورت مستمر و پویا در حال انجام است.
سرپرست معاونت نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صمت گلستان افزود: هم استانی‌ها همواره می‌توانند هرگونه شکایت و گزارش از تخلفات مرتبط با گاز مایع از قبیل گرانفروشی، کم فروشی اوزان سیلندرها، عرضه خارج از شبکه گاز و غیره را به صمت گزارش دهند.
منبع : مهر نیوز