تدوین دایره المعارف شهدای استان تهران در دستور کار قرار بگیرد

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، انوشیروان محسنی بندپی عصر دوشنبه در جلسه هم اندایشی برگزاری کنگره شهدای استان تهران ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سردار حجازی اظهار داشت: ایشان از جراحات دفاع مقدس به شهادت رسید و این ضایعه را به مقام معظم رهبری و مردم شریف ایران تسلیت عرض می‌کنم. محسنی بندپی افزود: باید […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، انوشیروان محسنی بندپی عصر دوشنبه در جلسه هم اندایشی برگزاری کنگره شهدای استان تهران ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سردار حجازی اظهار داشت: ایشان از جراحات دفاع مقدس به شهادت رسید و این ضایعه را به مقام معظم رهبری و مردم شریف ایران تسلیت عرض می‌کنم.
محسنی بندپی افزود: باید با برنامه ریزی دقیق برای هر چه با شکوه تر برگزار شدن کنگره شهدای استان تهران و جبران عقب ماندگی در این خصوص اهتمام کنیم.
استاندار تهران عنوان داشت: بر اساس آمار شهدای دانش آموز استان تهران به تنهایی با کل آمار چندین استان برابری می‌کند اساساً بسیاری از شهدای ملی در تهران به شهادت رسیده اند و همین امر وظیفه برگزارکنندگان کنگره شهدای استان تهران را سنگین‌تر می‌کند.
وی گفت: استان تهران در حدود ۳۲ هزار شهید تقدیم انقلاب و نظام کرده و اساساً هدف ما تنها برگزاری صرف کنگره شهدای استان تهران نیست بلکه تولید محتوای مناسب برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را مدنظر داریم.
محسنی بندپی بیان داشت: باید به دنبال تدوین دایره المعارف شهدای استان تهران باشیم و این امر مستلزم درک عظمت و بزرگی کنگره شهدای استان تهران است و آثار برگزاری این کنگره می‌تواند خوراک محتوای فرهنگی را تأمین کند.