تزریق واکسن به ۲۴۰۰ نفر از فرهنگیان قم در ۲ روز گذشته

به گزارش سردبیر پرس، حمیدرضا شیخ‌الاسلام پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش استان قم گفت: نخستین مرحله واکسیناسیون همکاران فرهنگی با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده ۱۶ روز ادامه خواهد داشت که در این زمینه اطلاع‌رسانی‌های کامل نیز انجام شده است. مدیرکل آموزش و پرورش استان قم خاطرنشان کرد: […]

به گزارش سردبیر پرس، حمیدرضا شیخ‌الاسلام پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش استان قم گفت: نخستین مرحله واکسیناسیون همکاران فرهنگی با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده ۱۶ روز ادامه خواهد داشت که در این زمینه اطلاع‌رسانی‌های کامل نیز انجام شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قم خاطرنشان کرد: تزریق واکسن در یک پایگاه ویژه به‌صورت تجمیعی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی قم انجام می‌شود و تمامی پروتکل‌های بهداشتی نیز به‌خوبی به مرحله اجرا درآمده است و از تزریق واکسن به ۲ هزار و ۴۰۰ نفر از فرهنگیان این استان در ۲ روز گذشته خبر داد.
شیخ‌الاسلام با بیان اینکه حفظ سلامت همکاران و دانش‌آموزان استان از اولویت‌های آموزش و پرورش است، افزود: واکسیناسیون فرهنگیان قم با هماهنگی مدیران نواحی و مناطق براساس زمان‌بندی‌های انجام شده صورت می‌گیرد و این عزیزان با کسب اطلاعات قبلی می‌توانند در پایگاه حضور یافته و بدون هیچ‌گونه معطلی در پایگاه واکسن را دریافت کنند.
وی با تاکید بر اینکه ایجاد نظم و صیانت از سلامت همکاران فرهنگی باید مورد توجه جدی قرار بگیرد، تصریح کرد: واکسن به‌صورت روزانه توسط مرکز بهداشت استان در اختیار پایگاه قرار می‌گیرد و عوامل اجرایی، خدماتی و واکسیناتورهایی از اداره‌کل و مراکز بهداشت استان در ۲ نوبت صبح و عصر به فرهنگیان عزیز ارائه خدمات می‌کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با تشکر از همکاران فرهنگی به‌خاطر رعایت تمامی مسائل بهداشتی در ورود به پایگاه‌های تجمیع واکسیناسیون کرونا، گفت: به حول و قوه الهی تلاش خواهیم کرد تا روز ۲۵ مرداد ماه جاری، تمامی همکاران عزیز را در نوبت اول واکسینه کنیم.

منبع : خبرگزاری مهر