تسهیلات بانکی کشاورزان خسارت دیده از عوامل طبیعی امهال می شود

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، پرویز اوسطی چهارشنبه شب در شورای کشاورزی استان کردستان در سنندج اظهار کرد: روند توسعه بخش کشاورزی نسبت به گذشته با قدرت بیشتری پیش می‌رود. وی افزود: تیم مدیریتی و کارشناسی بخش کشاورزی استان کردستان جزو اولین‌ها در کشور است و هماهنگی، همدلی و تخصص ویژه بخش کشاورزی این استان […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، پرویز اوسطی چهارشنبه شب در شورای کشاورزی استان کردستان در سنندج اظهار کرد: روند توسعه بخش کشاورزی نسبت به گذشته با قدرت بیشتری پیش می‌رود.
وی افزود: تیم مدیریتی و کارشناسی بخش کشاورزی استان کردستان جزو اولین‌ها در کشور است و هماهنگی، همدلی و تخصص ویژه بخش کشاورزی این استان نوید توسعه همه جانبه در این بخش را می‌دهد.
اوسطی بر لزوم تشکیل شورای دیپلماسی اقتصادی در استان کردستان تأکید کرد و گفت: کردستان مستعد آبخیزداری و تأمین نهال مناسب برای نهضت کشت یک میلیارد درخت است.
نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: تسهیلات بانکی کشاورزانی که دچار خسارت ناشی از عوامل طبیعی شده اند، امهال می‌شود.
اوسطی افزود: بر اساس پیش بینی‌ها در سال جاری افزایش تولید گندم در کشور خواهیم داشت و باید برنامه ریزی لازم برای پرداخت به موقع پول گندمکاران استان کردستان انجام شود.
️وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۴۲ هزار میلیارد تومان یارانه کود در کشور پرداخت شده است و این روند در سال جاری نیز ادامه دارد.

منبع : مهر نیوز