تشریح اقدامات سازمان بسیج حقوقدانان در آزادی زندانیان نیازمند

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس جشن آزادسازی زندانیان نیازمند همزمان با هفته بسیج برگزار شد. در این مراسم سهراب انبارکی رئیس سازمان حقوقدانان درباره اقدامات حقوقدانان بسیجی برای آزادسازی زندانیان نیازمند گفت: با تلاش حقوقدانان بسیجی از سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ تعداد ۱۲۵۶۲ زندانی جرایم غیرعمد و جرایم عمد سبک ناشی از اضطرار آزادسازی شده‌اند […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس جشن آزادسازی زندانیان نیازمند همزمان با هفته بسیج برگزار شد.
در این مراسم سهراب انبارکی رئیس سازمان حقوقدانان درباره اقدامات حقوقدانان بسیجی برای آزادسازی زندانیان نیازمند گفت: با تلاش حقوقدانان بسیجی از سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ تعداد ۱۲۵۶۲ زندانی جرایم غیرعمد و جرایم عمد سبک ناشی از اضطرار آزادسازی شده‌اند که با هماهنگی سازمان زندان‌ها و مجمع خیرین اتفاق افتاد.
وی با تاکید بر ترویج فرهنگ صلح و سازش اظهارداشت: این اقدام مبارک بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد و امیدواریم زمانی برسد که حتی یک زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های کشور نباشد.
انبارکی با اشاره به اینکه بسیجیان در عرصه آزادی زندانیان نیازمند پیش‌قدم بوده‌اند از تلاش‌ها و مجاهدت‌های بسیجیان به ویژه ورزشکاران، بانوان و مداحان قدردانی کرد و گفت: اکنون تعداد ۷۵۶ گروه جهادی در سطح کشور فعالیت دارند که این تعداد به لحاظ کمی و کیفی در حال توسعه است.
در جشن آزادسازی زندانیان نیازمند که همزمان با هفته بسیج در سراسر کشور برگزار شد، بسیج حقوقدانان استان‌های کرمان، فارس، گلستان و خراسان جنوبی با ارتباط ویدئویی، گزارشی از اقدامات حقوقدانان بسیجی این استان‌ها در آزادسازی زندانیان نیازمند ارائه دادند.

منبع : مهر نیوز