تشریح برنامه های بنیادشهید در هفته دفاع مقدس/اجرای پویش حرم تاحرم

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، یعقوب سلیمانی در نشست روز دوشنبه با اصحاب رسانه، گفت: اولین برنامه‌ای که داریم پویش ویلچررانی، دوچرخه سواری و پیاده روی جانبازان و ایثارگران تحت عنوان پیروان حسینی، رهروان خمینی خواهد بود. این پویش شامل پیاده روی از حرم تا حرم خواهد بود و اول مهر همزمان با برنامه‌های هفته […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، یعقوب سلیمانی در نشست روز دوشنبه با اصحاب رسانه، گفت: اولین برنامه‌ای که داریم پویش ویلچررانی، دوچرخه سواری و پیاده روی جانبازان و ایثارگران تحت عنوان پیروان حسینی، رهروان خمینی خواهد بود. این پویش شامل پیاده روی از حرم تا حرم خواهد بود و اول مهر همزمان با برنامه‌های هفته دفاع مقدس و میثاق با امام راحل برگزار خواهد شد.
وی افزود: پنجشنبه مصادف با اول مهر ماه در ۱۹ هزار گلزار شهدا و گلزار شهدای ادیان توحیدی برنامه میهمانی لاله‌ها برگزار می‌شود به علاوه چهارمین کنگره لاله‌های سفید و تجلیل از شهدای منا را خواهیم داشت.
سلیمانی با اشاره به بر گزاری نمایشگاه مجازی توسط تشکل‌های بنیاد شهید با عنوان موکب اربعین عنوان کرد: در کنار این برنامه رویدادهای دیگری از جمله نواختن زنگ ایثار در ۱۰۰ هزار مدرسه کشور برای اولین بار و همچنین رونمایی از ۱۲ هزار کتاب حوزه فرهنگ ایثار و شهادت و مراسم روایت گری گفتمان گویی توسط عزیزان دفاع مقدس در بهشت زهرا (س) را خواهیم داشت.
وی تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، شروع تولید ۵۰ نماهنگ و ۳۰ مستند با موضوع ایثار اجتماعی و پیش تولید فیلم انیمیشن شکارچی آن هم برای اولین بار انجام خواهد شد.
سلیمانی افزود: به مناسبت هفته دفاع مقدس نخستین جشنواره بین المللی بازی‌های رایانه‌ای در حوزه ایثار و دفاع مقدس با محوریت شهدای مدافع حرم و سلامت و حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود تاکید ما بر این است که نگاه ما در این دوره مردمی و اثرگذار باشد.
منبع : مهر نیوز