تشریح محدودیت‌های ترافیکی ایام تاسوعا و عاشورا در اراک

سرهنگ علی حسینی در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه ایام تاسوعا و عاشورا در شهر اراک اظهار کرد: به دلیل حرکت هیئت‌ها و دسته‌های عزاداری محدودیت‌های ترافیکی در چند نقطه شهر اراک اجرا می‌شود. وی افزود: اغلب محدودیت‌های ترافیکی در روز تاسوعا در خیابان‌های اصلی شهر از جمله […]

سرهنگ علی حسینی در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه ایام تاسوعا و عاشورا در شهر اراک اظهار کرد: به دلیل حرکت هیئت‌ها و دسته‌های عزاداری محدودیت‌های ترافیکی در چند نقطه شهر اراک اجرا می‌شود.
وی افزود: اغلب محدودیت‌های ترافیکی در روز تاسوعا در خیابان‌های اصلی شهر از جمله خیابان شهید بهشتی، خیابان امام، خیابان مشهد، خیابان شریعتی و اطراف مصلی و سایر خیابان‌هایی که دسته‌ها و هیأت‌های عزاداری حضور دارند به صورت مقطعی اعمال خواهد شد.
رئیس پلیس راهور استان مرکزی عنوان کرد: محدودیت‌های ترافیکی در روز عاشورا به دلیل حضور گسترده دسته‌ها و هیئت‌های عزاداری به صورت ویژه‌تر اعمال می‌شود و خیابان‌های مرکز شهر از جمله خیابان شهید بهشتی به سمت میدان شورا و در ادامه به سمت مصلی، خیابان امام حدفاصل مسجد سیدها تا تقاطع دکتر حسابی، اطراف مصلی و همچنین میدان ولی عصر به صورت مقطعی اعمال خواهد شد.
سرهنگ حسینی ادامه داد: در خیابان ادب جو، خیابان محسنی و بخشی از خیابان قائم مقام نیز محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود.
وی در پایان هم از رانندگان و همچنین دسته‌ها و هیئت‌های مذهبی خواست تا همکاری لازم را داشته باشند تا مشکل ترافیکی به وجود نیاید.