تشکیل قرارگاه فرهنگیان و دانش‌آموزان بسیجی برای مرمت مدارس البرز

مجتبی آمرکاشی در گفت‌وگو با خبرنگار سردبیر پرس اظهار کرد: قرارگاهی را در ناحیه ۴ آموزش و پرورش کرج تشکیل دادیم که متشکل از فرهنگیان و دانش‌آموزان بسیجی است. وی با بیان اینکه این قرارگاه کار خود را از ماه آینده و اواخر سال تحصیلی آغاز می‌کند، تصریح کرد: بخشی از این قرارگاه به منظور […]

مجتبی آمرکاشی در گفت‌وگو با خبرنگار سردبیر پرس اظهار کرد: قرارگاهی را در ناحیه ۴ آموزش و پرورش کرج تشکیل دادیم که متشکل از فرهنگیان و دانش‌آموزان بسیجی است.
وی با بیان اینکه این قرارگاه کار خود را از ماه آینده و اواخر سال تحصیلی آغاز می‌کند، تصریح کرد: بخشی از این قرارگاه به منظور اجرای طرح هجرت و انجام مرمت و نوسازی مدارس را انجام می‌دهد.
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان البرز بیان کرد: در این طرح از فرهنگیان و دانش آموزان بسیجی دعوت شده تا برای نوسازی و شاداب سازی مدارس حضور پیدا کنند.
به‌کارگیری طرح‌های اسلامی برای شاداب‌سازی مدارس
وی خاطرنشان کرد: بر این اساس قرار شد از طرح‌های اسلامی برای شاداب‌سازی مدارس استفاده کنیم و در اختیار دانش آموزان و فرهنگیان علاقه‌مند به همکاری قرار دهیم.
آمرکاشی با بیان اینکه به همین منظور مقرر شد آموزش و پرورش پشتیبانی‌های لازم را برای تهیه رنگ و اقلام مورد نیاز داشته باشد، گفت: گروه‌های جهادی را هم بسیج استان البرز در اختیار آموزش و پرورش برای این امر قرار می‌دهد.
وی در خصوص اجرای برنامه‌های این سازمان در هفته معلم اظهار کرد: برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم را به شرط برطرف شدن وضعیت قرمز کرونایی استان برگزار خواهیم کرد.
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان البرز بیان کرد: در این روز بسیجیان حوزه‌های محلات در مدارس حضور پیدا خواهند کرد و با اهدای شاخ گل از زحمات فرهنگیان به منظور امر تعلیم و تربیت تقدیر خواهند کرد، به ویژه که این قشر در ایام کرونا تلاش‌های فراوانی داشتند.
۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع می‌شودوی با بیان اینکه در این قرارگاه برنامه‌های سازمان پیگیری خواهد شد، تصریح کرد: با جمع‌آوری کمک‌های مؤمنانه بنا داریم، ۵ هزار بسته معیشتی در بین جامعه هدف توزیع کنیم.
آمرکاشی متذکر شد: بخشی از بسته‌های معیشتی هم‌زمان با سالروز میلاد امام حسن (ع) و بخشی دیگر در بین دانش آموزان نیازمند به همت فرهنگیان، انجمن اولیا و مربیان، بخش‌های مختلف بسیج و آموزش و پرورش استان البرز جمع‌آوری و توزیع خواهد شد.

منبع : خبرگزاری مهر