تعداد مبتلایان کرونا در سیستان و بلوچستان به ۳۰۷۹۶ نفر رسید

سید محمد هاشمی شهری در گفت و گو با خبرنگار سردبیر پرس، اظهار داشت: با اعلام نتایج قطعی آزمایش‌های انجام شده، تا صبح امروز ۳۰ هزار و ۷۹۶ در سیستان و بلوچستان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۵۸ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان […]

سید محمد هاشمی شهری در گفت و گو با خبرنگار سردبیر پرس، اظهار داشت: با اعلام نتایج قطعی آزمایش‌های انجام شده، تا صبح امروز ۳۰ هزار و ۷۹۶ در سیستان و بلوچستان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۵۸ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان بستری هستند، افزود: همان‌گونه که قبلاً نیز اعلام شده است، موارد فوق فقط شامل موارد مثبت و تائید شده آزمایشگاهی است و برخی از بیماران که دارای علائم هستند با تشخیص بالینی پزشکان متخصص مورد درمان و مراقبت لازم قرار گرفته‌اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اشاره به اینکه هم اینک ۷۲ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان سیستان و بلوچستان بستری هستند، گفت: از مجموع مبتلایان مثبت آزمایشگاهی یک هزار و ۲۲۱ نفر از هم استانی‌های عزیز علی رغم دریافت استاندارد ترین خدمات درمانی جان خود را از دست داده‌اند.
وی تصریح کرد: مردم عزیز استان سیستان و بلوچستان اگر به توصیه‌های بهداشتی توجه نکنند و در تجمعات حضور پیدا کنند قطعاً شاهد افزایش تعداد مبتلایان به بیماری کرونا خواهیم بود.