تعلل ۹ ماهه دستگاه‌ها در اجرای قانون جوانی جمعیت

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، امیرحسین بانکی پور رئیس کمیسیون مشترک حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در گردهمایی تخصصی فعالان هفته جمعیت در سراسر کشور به مناسبت هفته جمعیت گفت: مسئله جمعیت مهمتر از مسائل هسته‌ای کشور است. چرا که بی توجهی به آن باعث آسیب‌های جبران ناپذیر به کشور می‌گردد. مخالفت افراطی با […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، امیرحسین بانکی پور رئیس کمیسیون مشترک حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در گردهمایی تخصصی فعالان هفته جمعیت در سراسر کشور به مناسبت هفته جمعیت گفت: مسئله جمعیت مهمتر از مسائل هسته‌ای کشور است. چرا که بی توجهی به آن باعث آسیب‌های جبران ناپذیر به کشور می‌گردد. مخالفت افراطی با جمعیت یا به دلیل دشمنی با کشور است یا به دلیل اصرار بر روش‌های نادرست قبلی.
بانکی پور، دیوانسالاری دولتی یا تعارض منافع را از دیگر دلایل عدم تحقق سریع قانون جوانی جمعیت عنوان کرد و افزود: عدم همراهی در بدنه دولت به دلیل همین مقاومت در برابر تغییر و اصرار بر سکون انجام می‌شود.
وی ضمن تاکید بر معطلی ۹ ماهه قانون در نهادهای مختلف تاکید کرد: در این زمان طولانی کلیه دیدگاه‌های مختلف شنیده شده و سپس با چکش کاری کامل طرح قانون به بهترین شکل ممکن نهایی و تصویب شد.
رئیس کمیسیون مشترک حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با بیان اینکه نباید طرح دیدگاه‌های انتقادی باعث شود که قانون و اداره کشور با اختلال روبرو شود گفت: باید دقت داشت که قانون لازم الاجرا است و عدم توجه به این ضرورت آسیب‌های زیادی به همراه خواهد داشت ضمن اینکه فرصت برای اصلاح قانون در آینده وجود دارد.
بانکی پور خاطرنشان کرد: امروز وقت آن است که همه ارگان‌ها، نهادها و تشکل‌های مردمی با همدلی، تعامل و دوشادوش یکدیگر برای اجرایی کردن قانون اهتمام بورزند.
منبع : مهر نیوز