تغییرات در سازمان فرهنگ و ارتباطات/خلج‌منفرد و ضیایی حکم گرفتند

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی ایمانی‌پور رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، ابوالحسن خلج‌منفرد را به عنوان سرپرست معاونت توسعه روابط فرهنگی بین المللی و علی اکبر ضیایی را به عنوان سرپرست معاونت همکاری‌های علمی و فرهنگی این سازمان منصوب کرد. پیشتر مرحوم اکبر قولی معاونت توسعه روابط فرهنگی بین‌المللی را برعهده […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی ایمانی‌پور رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، ابوالحسن خلج‌منفرد را به عنوان سرپرست معاونت توسعه روابط فرهنگی بین المللی و علی اکبر ضیایی را به عنوان سرپرست معاونت همکاری‌های علمی و فرهنگی این سازمان منصوب کرد.
پیشتر مرحوم اکبر قولی معاونت توسعه روابط فرهنگی بین‌المللی را برعهده داشت و مسئولیت معاونت همکاری‌های علمی و فرهنگی این سازمان نیز برعهده خود حجت‌الاسلام ایمانی‌پور بود.
ابوالحسن خلج منفرد پیش از این سمت، مدیر مرکز مطالعات علمی و فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی بود. در سابقه کاری او رایزنی فرهنگی ایران در ترکیه نیز به چشم می‌خورد. همچنین علی اکبر ضیایی نیز در سمت قبلی خود مدیرکل توسعه همکاری‌های علمی و دانشگاهی بود و در سابقه کاری‌اش رایزنی فرهنگی ایران در مالزی نیز وجود دارد.