تماس تلفنی وزیر صنعت بحرین با وزیر گردشگری رژیم صهیونیستی

به گزارش سردبیر پرس به نقل از صوت المنامه، زاید الزیانی وزیر صنعت، تجارت و گردشگری بحرین ظهر امروز در گفتگویی تلفنی با «اُریت فارکاش-هاکوهن» وزیر گردشگری رژیم صهیونیستی به بررسی برخی از مسائل مربوط به بخش گردشگری و راه های توسعه همکاری های مشترک بین بحرین و رژیم صهیونیستی در چارچوب توافقنامه صلح پرداخت. […]

به گزارش سردبیر پرس به نقل از صوت المنامه، زاید الزیانی وزیر صنعت، تجارت و گردشگری بحرین ظهر امروز در گفتگویی تلفنی با «اُریت فارکاش-هاکوهن» وزیر گردشگری رژیم صهیونیستی به بررسی برخی از مسائل مربوط به بخش گردشگری و راه های توسعه همکاری های مشترک بین بحرین و رژیم صهیونیستی در چارچوب توافقنامه صلح پرداخت.

دو طرف با اشاره به اهمیت چنین جلسات مثمر ثمری در خصوص توسعه و احیای بخش گردشگری با توجه به ثبات منطقه و تحولات مثبت تاریخی که به احیای بخش گردشگری کمک زیادی می کند بر لزوم همکاری دو طرف برای گشودن راه های سرمایه گذاری در این بخش حیاتی تاکید کردند.

الزیانی آخرین تحولات  بخش گردشگری در بحرین و تلاش های انجام شده توسط وزارتخانه مربوطه به منظور تقویت این بخش و عناصر بهبود دهنده خدمات گردشگری برای ارایه تصویری شایسته تر از بحرین به عنوان یک مکان گردشگری برای گردشگران منطقه و جهان را بیان نمود.

وی همچنین از اقدامات انجام شده توسط هر دو طرف برای توسعه روابط دو جانبه به ویژه افتتاح خطوط هوایی فی ما بین و تسهیل امور رسمی مرتبط به سفر بین دو طرف تقدیر کرد.