تمام شرکت ها تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به خزانه دولت وصل شوند

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، مهرداد گودرزوند چگینی شامگاه پنج شنبه در گفتگوی ویژه خبری شبکه باران با اشاره به آخرین وضعیت اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی گفت: دولت باید برای جلوگیری از تبعات حذف ارز ترجیحی، زیرساخت‌های این کار را فراهم می‌کرد که علی رغم تذکرات مجلس این اتفاق نیفتاد و هم اکنون نیز شاهد […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، مهرداد گودرزوند چگینی شامگاه پنج شنبه در گفتگوی ویژه خبری شبکه باران با اشاره به آخرین وضعیت اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی گفت: دولت باید برای جلوگیری از تبعات حذف ارز ترجیحی، زیرساخت‌های این کار را فراهم می‌کرد که علی رغم تذکرات مجلس این اتفاق نیفتاد و هم اکنون نیز شاهد تبعات منفی آن در جامعه هستیم.
نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به اینکه پرداخت یارانه در شرایط فعلی منطقی نیست، تصریح کرد: وقتی ارزش پول روز به روز در جامعه کم‌تر می‌شود پرداخت یارانه در مدیریت قیمت اقلام کمک کننده نیست.
وی با بیان اینکه مدیریت دولت در موضوع افزایش قیمت نان قابل قبول است و انتظار می‌رفت که برای سایر کالاها نیز همین مسیر طی شود، افزود: قرار است که طرح کالابرگ در یکی از استان‌های جنوبی به صورت آزمایشی اجرا شود تا در صورت موفقیت، در کشور نیز عملیاتی گردد.
گودرزوند با بیان اینکه تمامی شرکت‌ها باید تا پایان اردیبهشت ماه سال آتی به خزانه دولت وصل شود، بیان کرد: بخشی از مشکلات به دلیل جزیره‌ای عمل کردن برخی از دستگاه‌های دولتی است لذا این موضوع در راستای شفاف سازی شرکت‌ها اجرایی می‌شود.
نماینده مردم رودبار در مجلس با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی سد دیورش گفت: این پروژه هم اکنون به دلیل معوقات متوقف شده است.
وی ادامه داد: اعتبارات استانی جوابگوی تکمیل سد دیورش نیست اما با پیگیری‌های انجام شده این طرح ردیف ملی پیدا کرده و امیدواریم تا پایان سال ۱۴۰۴ آب سد دیورش مورد بهره برداری قرار گیرد.
گودرزوند با بیان اینکه در مجموع ۶ بالگرد در سطح کشور داریم، افزود: ۷ شهر رودبار فاقد ایستگاه آتش نشانی است لذا درخواست کردیم که حداقل دو دستگاه آتش نشانی در اختیار شهرستان قرار گیرد تا در مواقع ضروری از آن استفاده شود.

منبع : خبرگزاری مهر