تمام ظرفیت‌ها برای موفقیت آلومینیوم اراک فعال شده‌اند

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، بهنام نظری عصر دوشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان مرکزی، اظهار کرد: مردم و مسئولان استان همواره حامی تیم فوتبال آلومینیوم اراک بوده‌اند و این مهم بعد از راهیابی این تیم به مرحله فینال جام حذفی دوچندان شده است. وی ادامه داد: استانداری مرکزی با عزم جدی وارد میدان […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، بهنام نظری عصر دوشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان مرکزی، اظهار کرد: مردم و مسئولان استان همواره حامی تیم فوتبال آلومینیوم اراک بوده‌اند و این مهم بعد از راهیابی این تیم به مرحله فینال جام حذفی دوچندان شده است.
وی ادامه داد: استانداری مرکزی با عزم جدی وارد میدان شده و نشست‌های مکرری در روزهای گذشته برای آماده‌سازی تیم فوتبال آلومینیوم در فینال جام حذفی برگزار کرده است. تمامی ارکان و ظرفیت‌های استان برای موفقیت تیم فوتبال آلومینیوم اراک به کار گرفته شده است.

آلومینیوم نماینده ۱.۵ میلیون نفر جمعیت استان مرکزی است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی بیان کرد: افزایش تقویت روحیه بازیکنان، تبلیغات گسترده و اطلاع رسانی و پشتیبانی همه‌جانبه از تیم فوتبال آلومینیوم مهمترین مسائلی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
سینا دلشادی افزود: تیم فوتبال آلومینیوم متعلق به یک واحد تولیدی یا یک شهر نیست بلکه نماینده یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر جمعیت استان مرکزی است که می‌تواند برای ارتقای سرمایه اجتماعی مؤثر باشد.
تصمیم شورای تأمین استان تهران لازم الاجراست
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در این نشست گفت: هر تصمیمی که در شورای تأمین تهران مبنی بر حضور یا عدم حضور تماشاگران در مسابقه فینال جام حذفی اتخاذ شود، برای همه لازم الاجرا است.
حقدادی تصریح کرد: مشکلات و مسائل مجموعه ورزشی امام خمینی (ره) اراک همچنان پابرجاست و در مسابقه آلومینیوم اراک و خلیج فارس ماهشهر اگر بیشتر از ۳۰ درصد ظرفیت، در ورزشگاه حضور داشتند بدون شک با مشکلات زیادی مواجه می‌شدیم.
وی عنوان کرد: بهسازی مجموعه ورزشی ۱۵ هزار نفری امام خمینی (ره) اراک بیش از ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.