تمدید اعتبار وکالتنامه‌های انتقال مالکیت خودرو در شهرهای قرمز

فضل الله شیری پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس اظهار کرد: باتوجه به مصوبه اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا، مراکز تعویض پلاک در شهرهای قرمز تعطیل شده است که در همین راستا وکالت نامه‌های انتقال مالکیتی که اعتبار آنها به اتمام رسیده، تمدید شده است. وی افزود: با تعطیلی دفاتر […]

فضل الله شیری پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس اظهار کرد: باتوجه به مصوبه اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا، مراکز تعویض پلاک در شهرهای قرمز تعطیل شده است که در همین راستا وکالت نامه‌های انتقال مالکیتی که اعتبار آنها به اتمام رسیده، تمدید شده است.

وی افزود: با تعطیلی دفاتر تعویض پلاک تاریخ اعتبار بسیاری از وکالتنامه های صادره به پایان می‌رسد که این امر منجر به ازدحام مراجعین به دفاتر تعویض پلاک بعداز اتمام محدودیت‌ها خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه تصریح کرد: در راستای آسودگی خاطر همشهریان تمهیدات و تدابیر لازم پیش بینی و اعتبار وکالتنامه های متقاضیان خرید و فروش وسایل نقلیه به تعداد روزهای تعطیل شده از سوی ستاد ملی کرونا در شهرهای قرمز، تمدید می‌شود.

وی ادامه داد: صرفاً وکالت نامه‌هایی که اعتبار آنها از تاریخ تعطیلی خدمات تعویض پلاک در شهرهای قرمز تا پایان آخرین روز تعطیلات کرونایی اعلام شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا منقضی شده باشد، مشمول تمدید اعتبار و دریافت خدمات در مراکز شماره گذاری خواهند بود.

شیری همچنین در خصوص نوبت دهی اینترنتی خاطرنشان کرد: مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک مرکز استان کرمانشاه و شهرستان‌های اسلام آباد غرب وسرپل ذهاب، خدمات مورد نیاز را با نوبت دهی اینترنتی انجام می‌دهند.