تمدید تعطیلی ادارات، بانک‌ها و مدارس استان مرکزی

بر اساس توافق با کمیسیون هماهنگی بانکها و بیمه ها (بانک های دولتی و خصوصی) و شرکت‌های بیمه تجاری و بازرگانی در روز چهارشنبه ۲۸ دی ماه دور کار بوده و شعب منتخب طبق اعلام کمیسیون هماهنگی بانک‌ها و بیمه‌ها در این روز از ساعت ۹ تا ۱۳ به صورت کشیک دایر هستند. براساس تصمیم […]

بر اساس توافق با کمیسیون هماهنگی بانکها و بیمه ها (بانک های دولتی و خصوصی) و شرکت‌های بیمه تجاری و بازرگانی در روز چهارشنبه ۲۸ دی ماه دور کار بوده و شعب منتخب طبق اعلام کمیسیون هماهنگی بانک‌ها و بیمه‌ها در این روز از ساعت ۹ تا ۱۳ به صورت کشیک دایر هستند. براساس تصمیم کارگروه مدیریت تامین پایدار انرژی استان مرکزی ادارات، بانک‌ها و مدارس استان مرکزی فردا چهارشنبه ۲۸ دی ماه دور کار شدند.
به گزارش روابط عمومی استانداری مرکزی، با توجه به برودت و همچنین آلودگی هوا و ضرورت صرفه جویی و مدیریت مصرف بهینه انرژی( به ویژه گاز و برق) در زمستان و جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی استان بر اساس تصمیم کارگروه مدیریت تامین پایدار انرژی استان مقرر شد فردا چهارشنبه ۲۸ دی ماه کاسردبیر پرسن دستگاه‌های اجرایی در سطح استان به استثنای دستگاه‌های خدمات رسان عمومی فعال در حوزه طرح زمستانی و مراکزی که دارای نوبت کاری و کشیده هستند با تشخیص مدیر واحد ذیربط دورکار هستند.
بر اساس توافق با کمیسیون هماهنگی بانکها و بیمه ها (بانک های دولتی و خصوصی) و شرکت‌های بیمه تجاری و بازرگانی در روز چهارشنبه ۲۸ دی ماه دور کار بوده و شعب منتخب طبق اعلام کمیسیون هماهنگی بانک‌ها و بیمه‌ها در این روز از ساعت ۹ تا ۱۳ به صورت کشیک دایر هستند.
همچنین فردا چهارشنبه ۲۸ دی ماه، فعالیت همه مدارس به صورت غیر حضوری است و با توجه به فصل امتحانات فعالیت مراکز دانشگاهی با نظر رئیس دانشگاه ذیربط است.