تنها ۶۷درصد زوج‌های جوان کرمانشاهی موفق به دریافت وام ازدواج شدند

محمد حسین‌زاده در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس اظهار کرد: از مجموع ۳۹ هزار و ۴۹۷ نفر که در سال ۱۴۰۰ در استان کرمانشاه در سامانه برای دریافت تسهیلات ازدواج ثبت‌نام کردند حدود ۶۷ درصد معادل ۲۶ هزار و ۶۹۷ نفر موفق به دریافت وام ازدواج شدند. وی افزود: تسهیلات دریافت شده توسط ۲۶ هزار […]

محمد حسین‌زاده در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس اظهار کرد: از مجموع ۳۹ هزار و ۴۹۷ نفر که در سال ۱۴۰۰ در استان کرمانشاه در سامانه برای دریافت تسهیلات ازدواج ثبت‌نام کردند حدود ۶۷ درصد معادل ۲۶ هزار و ۶۹۷ نفر موفق به دریافت وام ازدواج شدند.

وی افزود: تسهیلات دریافت شده توسط ۲۶ هزار و ۶۹۷ نفر معادل ۲ هزار و ۲۵۷ میلیارد تومان بوده است و تعداد ۹ هزار و ۵۲۴ نفر از متقاضیان سال گذشته باقی مانده که بعد از ثبت‌نام اولیه تا پایان اسفندماه به شعب بانکی معرفی نشده‌اند.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به آمار متقاضیان تسهیلات ازدواج در سال گذشته پیش‌بینی می‌شود حدود ۴۰ هزار نفر متقاضی جدید وام ازدواج در سال ۱۴۰۱ ثبت‌نام کنند.

حسین‌زاده با اشاره به تعداد متقاضیان وام ازدواج در کرمانشاه که سال گذشته موفق به دریافت وام ازدواج نشده‌اند و ثبت‌نام‌کنندگان جدید در سال ۱۴۰۱ خاطرنشان کرد: اگر شبکه بانکی و مسئولین ارشد استان، تمهیدات ویژه‌ای برای پرداخت وام ازدواج به متقاضیان نیندیشند، در پایان سال ۱۴۰۱ با جمعیت بیشتری از افرادی که موفق به دریافت وام ازدواج نشده‌اند، روبرو می‌شویم.

منبع : مهر نیوز