تنیسورهای ایرانی مجوز ورود به مرحله نیمه نهایی را کسب کردند

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، مسابقات انفرادی مرحله یک چهارم نهایی تور جهانی تنیس در زمین‌های تنیس فیوچرز شیراز برگزار شد که در پایان هشت نفر راه یافته به نیمه نهایی مشخص شدند. در بخش انفرادی پسران، بلیا از روسیه با نتیجه ۲ بر صفر مقابل اوزونل از ترکیه پیروز شد. علی یزدانی با همین […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، مسابقات انفرادی مرحله یک چهارم نهایی تور جهانی تنیس در زمین‌های تنیس فیوچرز شیراز برگزار شد که در پایان هشت نفر راه یافته به نیمه نهایی مشخص شدند. در بخش انفرادی پسران، بلیا از روسیه با نتیجه ۲ بر صفر مقابل اوزونل از ترکیه پیروز شد.
علی یزدانی با همین نتیجه مقابل دیمیتری دولژنگو از روسیه به برتری دست یافت. کسری رحمانی برابر سامیار الیاسی با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شد و باران سویلر با نتیجه (۳-۶ و ۰-۶) برابر محمدپارسا افسری به برتری رسید. در بخش دختران نیز ماندگار فرزامی با نتیجه ۲ بر صفر ثنا گرکانی را مغلوب کرد. سوده اینجه با نتیجه ۶ بر صفر و ۶ بر صفر مقابل پرنیا رکن آبادی تن به شکست داد.
مشکات الزهرا صفی با نتیجه (۴-۶ و ۱-۶) مقابل حریف خود ادا نومانگلو از کشور ترکیه پیروز شد. مهرانه ظهوریان نیز مقابل دیده پلات از ترکیه با نتیجه (۴-۶ و ۴-۶) مغلوب شد.
در پایان مسابقات این مرحله بیلا، علی یزدانی، باران سویلر در بخش پسران و ماندگار فرزامی، پرنیا رکن آبادی، مشکات الزهرا صفی و پلات از کشور ترکیه در بخش دختران به مرحله نیمه نهایی راه یافتند. مسابقات دو نفره نیز بعد از ظهر امروز برگزار خواهد شد.
مرحله نیمه نهایی این مسابقات فردا برگزار می‌شود تا تکلیف فینالیست‌ها مشخص شود.
در جدول اصلی بازی‌ها و در بخش پسران‌، ۳۲ تنیسور از کشورهای ایران، ترکیه، آلمان، روسیه، دانمارک و رومانی و در بخش دختران تنیسورهایی از کشورهای ایران، ترکیه و بلژیک حضور دارند.
این مسابقات از ۲۵ اردیبهشت ماه به میزبانی شیراز آغاز و تا یکم خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

منبع : مهر نیوز