توافق ایران و عربستان نشان از بی اعتمادی عرب ها به آمریکا است

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حجت‌الاسلام ترابی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رباط کریم طی سخنانی گفت: سال ۱۴۰۱ سال مقاومت مردانه و ایستادگی شجاعانه ملت ایران در جنگ ترکیبی دشمنان بود. وی افزود: در این سال دشمنان هر چه در توان داشتند را به میدان آوردند و هدف آنها تنها براندازی نظام و […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حجت‌الاسلام ترابی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رباط کریم طی سخنانی گفت: سال ۱۴۰۱ سال مقاومت مردانه و ایستادگی شجاعانه ملت ایران در جنگ ترکیبی دشمنان بود.
وی افزود: در این سال دشمنان هر چه در توان داشتند را به میدان آوردند و هدف آنها تنها براندازی نظام و تغییر حکومت نبود، هدف تجزیه ایران و تکه تکه کردن کشور بود.
امام جمعه رباط کریم با بیان این که جنگ ترکیبی دشمنان با بیداری و ایستادگی مردم شکست خورد، گفت: ایران اسلامی برخلاف تصور دشمنان همچنان قوی و با عزت است.
وی به توافق ایران و عربستان اشاره کرد و افزود: این توافق به اعتراف رسانه‌های غربی و صهیونیستی یک پیروزی بزرگ برای ملت ایران و شکست سنگینی برای آمریکا و اسرائیل بود.
ترابی گفت: توافق تهران – ریاض نشان از قدرت و اقتدار ایران و بی اعتمادی عربستان و کشورهای حوزه خلیج فارس نسبت به آمریکا است.