توافق برای خروج آمریکا از عراق نتیجه خون سردار دل‌ها بوده است

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته پردیس ضمن گرامیداشت روز خانواده در چهاردهم مرداد ماه اظهار داشت: در خصوص ابعاد پنهان سند ۲۰۳۰ باید بگوییم ظاهر این سند تلاش برای رفع فقر و توسعه نیافته گی و پیامدهای متعدد آن در جهان است. حسینی افزود: […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته پردیس ضمن گرامیداشت روز خانواده در چهاردهم مرداد ماه اظهار داشت: در خصوص ابعاد پنهان سند ۲۰۳۰ باید بگوییم ظاهر این سند تلاش برای رفع فقر و توسعه نیافته گی و پیامدهای متعدد آن در جهان است.
حسینی افزود: بی توجهی به نقش نظم ناعادلانه بین المللی با نتیجه توسعه‌نیافتگی و عقب‌ماندگی بسیاری از کشورها، تساوی جنسیتی با هدف ترویج روابط آزاد و کنترل کشورهای در حال توسعه توسط استعمارگران ابعاد پنهان این سند است.
امام جمعه پردیس بیان داشت: توافق برای خروج آمریکا از عراق نتیجه خون سردار دل‌ها بوده و گویا قرار است از ۵ هزار تروریست آمریکایی ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از عراق خارج شده و نیروهای اداری و مستشاری و آموزشی، کماکان در عراق حضور داشته باشند.
وی در خصوص اعزام دو شناور به روسیه گفت: این مورد صرفاً یک حضور نظامی نیست بلکه نماد برقراری پیوند راهبردی با کشور قدرتمند روسیه است، روابطی که چندان به مذاق آمریکا و هم‌پیمانان منطقه‌ای و عوامل داخلی‌اش خوش نیامده است.
حسینی با اشاره به ضرورت مدیریت فضای مجازی در خانواده، بیان کرد: باید سواد رسانه‌ای خود را بالا ببریم و در مقابل اشتباهات فرزندان از عصبانیت پرهیز کرد و در این راستا باید فضای مجازی فرزندان خود را با آموزش، نظارت ظاهری و باطنی را در وجودشان تقویت بکنیم و مقتدرانه اما مهربان با مسائل فرزندان برخورد کنیم.