توحیدمحوری ویژگی نخست سبک زندگی اسلامی است

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، سرهنگ باقیان صبح شنبه در همایش سبک زندگس اسلامی که با حضور خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان بهاباد در سالن همایش‌های دانشگاه آزاد اسلامی این شهر برگزار شد، با تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، سرهنگ باقیان صبح شنبه در همایش سبک زندگس اسلامی که با حضور خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان بهاباد در سالن همایش‌های دانشگاه آزاد اسلامی این شهر برگزار شد، با تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای شهرستان بهاباد با تاکید بر اینکه سبک زندگی ایرانی و اسلامی در جامعه کمرنگ شده است، اظهار داشت: مؤلفه های ساختاری در این سبک را باید به قشر جوان معرفی و این اصل ارزشی را در جامعه اسلامی نهادینه کرد.
دبیر کانون خادمیاران رضوی استان یزد بر ضرورت توسعه فرهنگ اسلامی در جامعه تاکید کرد و گفت: توسعه فرهنگی باید بر مبنای الگوپذیری از منابع دین اسلام و آثار قرآنی و اسلامی باشد.
وی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن عنوان کرد: دشمن با طرح جنگ نرم در حال مبارزه با کشور و تخریب افکار جوانان ایران اسلامی است که باید با فرهنگ سازی مناسب به مقابله به آن بپردازیم.
باقیان بیان داشت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری باید سبک زندگی ایرانی اسلامی سرلوحه کار مسئولان قرار بگیرد و جوانان از عواقب فرهنگ های وارداتی غربی که از طریق شبکه های ضد اسلامی ماهواره ای و فضاهای مجازی وارد کشور می شود، آگاه شوند.
این کارشناس سبک زندگی اسلامی با تاکید بر اهمیت سبک و سیره زندگی رضوی گفت: دشمن با نقشه ای جدید و جزییات دقیق، سبک زندگی جدیدی برای ایرانیان تدارک دیده که در آن ملاک های تشخیص سبک زندگی از شرع به مد، از قانون به تعریف الگوهای سلبریتی و از عرف به نسبی گرایی تغییر کرده است.
دبیر کانون خادمیاران رضوی یزد در مورد جایگاه سلامت در سبک زندگی رضوی اظهار کرد: ورزش، خواب مناسب، تغذیه و تفریحات سالم، توجه به معنویات و حوزه روانشناسی از عوامل موثر بر سلامتی در سبک زندگی اسلامی است.

منبع : مهر نیوز