توزیع ۶۳۶میلیارد تومان بین دهیاری ها و شهرداری های هرمزگان

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، شاکر رضا مریدی عصر شنبه در جمع خبرنگاران در تشریح درآمدهای مالیاتی در هرمزگان بیان داشت: این مبلغ ارزش افزوده توزیع شده بین شهرداری ها و دهیاری ها نسبت به سال قبلش، رشد ۲۲ درصدی را نشان می دهد. مریدی گفت: ۱۰۷ درصد درآمدهای مالیاتی در سال گذشته و ۱۰۰ […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، شاکر رضا مریدی عصر شنبه در جمع خبرنگاران در تشریح درآمدهای مالیاتی در هرمزگان بیان داشت: این مبلغ ارزش افزوده توزیع شده بین شهرداری ها و دهیاری ها نسبت به سال قبلش، رشد ۲۲ درصدی را نشان می دهد.
مریدی گفت: ۱۰۷ درصد درآمدهای مالیاتی در سال گذشته و ۱۰۰ درصد هم در سه ماهه اول امسال در استان محقق شد که با تلاش همکاران مان در امور مالیاتی هرمزگان و دستگاه های نظارتی و حمایت های نماینده ولی فقیه در استان این موفقیت ها را کسب کردیم.
وی گفت: توانستیم ۹۲ درصد درآمدهای استان رابین دستگاه های درآمدزا محقق کنیم که سهمیه مان ۸۲ درصد درنظرگرفته شده بود.
مدیر کل امور مالیاتی هرمزگان اظهارداشت: ۱۱۶ درصد از درآمدهای استانی را در سال گذشته با رشد ۵۰ درصدی محقق کردیم و همچنین ۶۳۶ میلیارد تومان بین شهرداری ها و دهیاری های استان در سال گذشته توزیع شد که رشد ۲۲ درصدی را شاهد بودیم.
وی میزان استرداد به صادرکنندگان را در سال گذشته ۷۷۰ میلیارد تومان با رشد ۱۶۰ درصدی و کسب مقام اول در این حوزه را در کشور توسط هرمزگان عنوان کرد.
مدیر کل امور مالیاتی هرمزگان گفت: در سه ماهه اول امسال نیز ۱۱۸ درصد رشد با ۱۱۱ درصد وصول درآمد در استان داشتیم.
وی گفت: در دوماهه اول امسال ۲۵۰ میلیارد تومان استرداد به صادرکنندگان با رشد ۳۱ درصدی داریم.
به گفته مریدی ۱۶۰ میلیارد تومان بین شهرداری ها ودهیاری ها در سه ماهه اول سال توزیع شده است.