توسعه فولاد اکسین خوزستان، فرصتی مناسب برای صنعت فولاد کشور

سردبیر پرس/خوزستان نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه و تکمیل زنجیره فولاد سازی در شرکت فولاد اکسین خوزستان، یک فرصت بسیار خوب برای صنعت فولاد کشور و استان خوزستان است. سید کریم حسینی در حاشیه بازدید از شرکت فولاد اکسین خوزستان امروز (۲۳ دی ماه) اظهار کرد: توسعه و تکمیل زنجیره فولادسازی در […]

سردبیر پرس/خوزستان نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه و تکمیل زنجیره فولاد سازی در شرکت فولاد اکسین خوزستان، یک فرصت بسیار خوب برای صنعت فولاد کشور و استان خوزستان است.

سید کریم حسینی در حاشیه بازدید از شرکت فولاد اکسین خوزستان امروز (۲۳ دی ماه) اظهار کرد: توسعه و تکمیل زنجیره فولادسازی در شرکت فولاد اکسین خوزستان، یک فرصت بسیار خوب برای صنعت فولاد کشور و استان خوزستان و نیز فرصتی بسیار خوب در حوزه اشتغال برای جوانان و افراد متخصص در حوزه صنعت و فولاد است.
به گزارش سردبیر پرس، وی افزود: این موضوع را به عنوان مصوبه سفر اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس به استان خوزستان، از مدیران سازمان تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری که ۶۰ درصد از سهام این شرکت را دارند، خواستار هستیم.
نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: در پیگیری هایی که در سال های گذشته انجام شد و با وجود نظر مساعد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی وقت، متاسفانه این موضوع تا پایان دولت به نتیجه نرسید.
وی با اشاره به اینکه این موضوع یکی از مصوبات کمیسیون اجتماعی مجلس در استان خوزستان خواهد بود، بیان کرد: مقدمات توسعه این شرکت از قبیل انتخاب پیمانکار، تجهیز کارگاه و برگزاری مناقصه انجام شده و این فرصت برای استان خوزستان بسیار ضروری است.
انتهای پیام

منبع : ایسنا